Må jeg se dine gummistøvler??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

line melias mor

misslea skriver:

Jaaah de er bare skønne :-)

Jeg har faktisk fået dem af min mand, men tror nok (er slet ikke sikker) at de ligger omkring de 1000 kr....

dejlig mand jamen det er jo slet ikke så dyrt regner nok også med 1000-1500. forresten angående madrassen til jeres seng min mor siger du køber dem på lilleper.com eller dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

misslea

line melias mor skriver:

dejlig mand jamen det er jo slet ikke så dyrt regner nok også med 1000-1500. forresten angående madrassen til jeres seng min mor siger du køber dem på lilleper.com eller dk

ja - hvis du regner med 1000-1500, så går du nok ikk helt galt i byen

Arrh ja... men det er faktisk lagener til madrassen vi mangler... altså mens den er babyseng... der er bare slet ikke nogle lagener, der passer...!! Hmm....

Ellers må jeg bare købe alm. juniorlagener, og så må de være lidt for store....

Ellers ved jeg ikke lige, hvad jeg skal stille op

Men 1000 tak fordi du tænkte på mig

Anmeld

15. september 2010

Isabella_mor

mine seje sebrastribede gummirøjsere..  som desværre erlidt utætte.men fancy.. og en plasticpose ii hver af dem kan gøre underværker.. så de er ikke røget endnu... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. september 2010

line melias mor

misslea skriver:

ja - hvis du regner med 1000-1500, så går du nok ikk helt galt i byen

Arrh ja... men det er faktisk lagener til madrassen vi mangler... altså mens den er babyseng... der er bare slet ikke nogle lagener, der passer...!! Hmm....

Ellers må jeg bare købe alm. juniorlagener, og så må de være lidt for store....

Ellers ved jeg ikke lige, hvad jeg skal stille op

Men 1000 tak fordi du tænkte på mig

haha nå ja det var lagner hov jamen så har jeg jo spurgt om det forkerte sorry har set de har dem på lille-per-seng.dk

Anmeld

15. september 2010

misslea

line melias mor skriver:

haha nå ja det var lagner hov jamen så har jeg jo spurgt om det forkerte sorry har set de har dem på lille-per-seng.dk

Ja dem har jeg også kigget på, men mener at den originale lilleperseng har andre mål end Killi sengen... den er nemlig både smallere og ikke helt så lang... og derfor tror jeg ikke de passer... men må da lige tjekke det så

og 1000 tak for hjælpen iøvrigt

Anmeld

20. september 2010

Käte

Nu har jeg brug for lidt hjælp med de gummistøvler fra Ilse Jakobsen, er der nogler med og uden for (staves?)jeg synes bare at i på nogle net sider står der at de er med for og andre står det ikke, jeg er med på at man kan købe de der sokker til.

Er der et sted hvor man kan se hvor de forhandles, så man kan prøve dem?

Og er der nogle der har set dem på tilbud nogle steder?

Anmeld

29. november 2010

Käte

Malonde1985 skriver:

Ved ik hvor i landet du bor henne, men ellers er der en der forhandler dem som ligger ved Equinox (hedder vidst nok fitness world nu) på gammel køge landevej I Valby kbh. Han sælger dem billigere end butikkerne. Jeg gav 500,- for mine og normalt koster de 800,-.

Jeg statede i sin tid dette indlæg men hae endnu ikke købt nogle men kunne godt tænke mig at se og prøve dem, men ved du hvornår han har åbent? bor på falter og vil helst ikke køre forgæves.... er det originale hunter han sælger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.