Må jeg se dine gummistøvler??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Käte

Low skriver:

Mine er bestemt ikke sorte men jeg vil lige vise din alligevel .

Jeg købte dem i 'tøj og sko' for 100kr

De er også fine har godt set dem bare til børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Käte

misslea skriver:

Her er mine gummistøvler de er dog ikke sorte, men eeeelsker mine Burberry ....

har også et par sorte Hunter....

Hilsner fra Lea

De er da lidt anderledes og ser også gode ud, så kan du godt trodse regnen med 2 par

Anmeld

14. september 2010

Käte

iris-mor skriver:

Mine og datterens er Hatley.

Min søster bor i Canada og køber fra dem til os, de har bare sådan nogle seje og sjove ting, der bare holder. Prøv at tjekke det ud http://www.hatleystore.com. Ville oprindeligt have haft nogle sorte fra dem med noder og g-nøgler men de var desværre udsolgt.

Vores datter havde sidste år støvler, regnfrakke og paraply og strømpebukser, med samme motiv (hvide katte). Bare så sødt, godt der er lyspunkter på en regnvejrsdag.

ida

De frisker op og dem kunne jeg også sagtens finde på at købe, jeg har det sådan at endten skal det være stilrent og sort eller også stik modsat .

Anmeld

14. september 2010

Malonde1985

Käte skriver:

Jeg bor på falster men kommer da ofte til sjælland, er det hunter de har i den butik? ville jo være fint man kunne prøve dem for at se om det er noget og hvilken str. man skal bruge det er jo også svært at vide når man ikke kan prøve først.

Ja det er Hunter gummistøvler han sælger - det er som sådan ikke en butik men snarere en lille lagersalgs biks han har kørende  han har alle str, og alle farver, både de originale høje, men også de lavere.. Og man får dem selvfølgelig i æske og kan købe noget plejemiddel billigt med ved siden af. Han har også nogle bestemte varme sokker man kan købe til i flere farver osv. Så hvis du alligevel skal til kbh, og du overvejer sådan et par, så tag da derind forbi og prøv om det er noget for dig.

Anmeld

14. september 2010

Käte

Malonde1985 skriver:

Ja det er Hunter gummistøvler han sælger - det er som sådan ikke en butik men snarere en lille lagersalgs biks han har kørende  han har alle str, og alle farver, både de originale høje, men også de lavere.. Og man får dem selvfølgelig i æske og kan købe noget plejemiddel billigt med ved siden af. Han har også nogle bestemte varme sokker man kan købe til i flere farver osv. Så hvis du alligevel skal til kbh, og du overvejer sådan et par, så tag da derind forbi og prøv om det er noget for dig.

der er da penge at spare selv om man køre derind, så tak for det råd.

Anmeld

14. september 2010

Malonde1985

Käte skriver:

der er da penge at spare selv om man køre derind, så tak for det råd.

Det var skam så lidt

Anmeld

14. september 2010

NoName

Moar'en skriver:

Jeg har et par Viking retro, bare i mere lys lyserød.

http://www.e-sko.dk/product_detail.asp?rid=7910

hahah jeg har dem i lysegule... de er top seje og faktisk ok at gå i...

Anmeld

14. september 2010

Malthesmoar

Käte skriver:

som overskriften siger så vil jeg gerne se jeres gummistøvler med en forklaring om hvorfor i har netop disse, gode og gå i ser pæne ud eller andet.

Jeg mangler lidt inspiration til et par nye "pæne" gummisøvler som er gode at have på og gå i, gerne sorte og lidt høje..

Ilse Jacobsen gummistøvle Sort
Ilse Jacobsen
Ilse Jacobsen gummistøvle Sort
799,00 DKK  

Har disse jeg er meget glade for:-)

Anmeld

14. september 2010

Moar'en

noname skriver:

hahah jeg har dem i lysegule... de er top seje og faktisk ok at gå i...

de er nemlig top fede. Jeg er os en af dem der synes gummistøvler er grimme, men da jeg fandt dem her, var jeg bare nød til at eje dem

Anmeld

14. september 2010

JacobsMoar

Jeg har også Hunter, i en lækker mørk lilla farve, og med de originale Hunter-strømper i bruger jeg dem faktisk også som vinterstøvler.. Mine er så lidt for store hvis jeg bruger dem uden strømperne, men ellers passede de ikke ordenligt med strømperne i, og det var faktisk derfor jeg købte dem

-Har forresten også købt dem af ham i Valby, rigtig sød mand, men lidt spooky sted at skulle ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.