Må jeg se dine gummistøvler??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2010

Malonde1985

Käte skriver:

De ser også fine ud, ved godt det er en smags sag men kan man holde ud at de går så højt op?

Ork ja.. de sidder super dejligt om foden/benet - og føles faktisk ikke som en decideret gummistøvle, men som en almindelig støvle. De er virkelig lækre at gå i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2010

Risen

Käte skriver:

De ser også fine ud, ved godt det er en smags sag men kan man holde ud at de går så højt op?

Ja det kan jeg bedst lide faktisk synes det ser "smartere" ud.. Men ellers kan de jo også købes i korte.. Har fundet en engelsk hjemmeside som sælger dem billigt i alle farver og størrelser.. vil du have linket?

Anmeld

14. september 2010

Käte

Malonde1985 skriver:

Ork ja.. de sidder super dejligt om foden/benet - og føles faktisk ikke som en decideret gummistøvle, men som en almindelig støvle. De er virkelig lækre at gå i

Det lyder jo for godt til at være sandt smil, men er bestemt et forsøg værd at prøve dem

Anmeld

14. september 2010

Käte

Risen skriver:

Ja det kan jeg bedst lide faktisk synes det ser "smartere" ud.. Men ellers kan de jo også købes i korte.. Har fundet en engelsk hjemmeside som sælger dem billigt i alle farver og størrelser.. vil du have linket?

Jeg synes også det ser smart ud så jeg vil gerne se linket

Anmeld

14. september 2010

Risen

Käte skriver:

Jeg synes også det ser smart ud så jeg vil gerne se linket

http://www.discountwellies.co.uk/Hunter.asp - Hvis du trykker home kan du også se de har andre mærker Men husk nu den rigtige størrelse hvis du køber..

Anmeld

14. september 2010

Malonde1985

Ved ik hvor i landet du bor henne, men ellers er der en der forhandler dem som ligger ved Equinox (hedder vidst nok fitness world nu) på gammel køge landevej I Valby kbh. Han sælger dem billigere end butikkerne. Jeg gav 500,- for mine og normalt koster de 800,-.

Anmeld

14. september 2010

misslea

Käte skriver:

som overskriften siger så vil jeg gerne se jeres gummistøvler med en forklaring om hvorfor i har netop disse, gode og gå i ser pæne ud eller andet.

Jeg mangler lidt inspiration til et par nye "pæne" gummisøvler som er gode at have på og gå i, gerne sorte og lidt høje..

Her er mine gummistøvler de er dog ikke sorte, men eeeelsker mine Burberry ....

har også et par sorte Hunter....

Hilsner fra Lea

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. september 2010

Low

Mine er bestemt ikke sorte men jeg vil lige vise din alligevel .

Jeg købte dem i 'tøj og sko' for 100kr

Anmeld

14. september 2010

iris-mor

Mine og datterens er Hatley.

Min søster bor i Canada og køber fra dem til os, de har bare sådan nogle seje og sjove ting, der bare holder. Prøv at tjekke det ud http://www.hatleystore.com. Ville oprindeligt have haft nogle sorte fra dem med noder og g-nøgler men de var desværre udsolgt.

Vores datter havde sidste år støvler, regnfrakke og paraply og strømpebukser, med samme motiv (hvide katte). Bare så sødt, godt der er lyspunkter på en regnvejrsdag.

ida

Anmeld

14. september 2010

Käte

Malonde1985 skriver:

Ved ik hvor i landet du bor henne, men ellers er der en der forhandler dem som ligger ved Equinox (hedder vidst nok fitness world nu) på gammel køge landevej I Valby kbh. Han sælger dem billigere end butikkerne. Jeg gav 500,- for mine og normalt koster de 800,-.

Jeg bor på falster men kommer da ofte til sjælland, er det hunter de har i den butik? ville jo være fint man kunne prøve dem for at se om det er noget og hvilken str. man skal bruge det er jo også svært at vide når man ikke kan prøve først.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.