Positiv streg efter flere timer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

BetonSlotsPrinsesserne

TrineLærke skriver:

Altså jeg siger jo bare hvad der står på pakken 

Slap helt af.

Bare rolig jeg slapper helt a. Og det var ikke en skider til dig som person. Men jeg nægter at tro at de teste kan vise positiv hvis der intet er a graviditets stof i kvinden. Mange kvinder har jo ikke så stærkt et tal at det kan vises, derfor må testene jo også have længere tid til at finde svar..

Men må dertil nu altså også indrømme at jeg ikke har læst hva der står på de pakker. Jeg tester bare, når jeg mener der skal testets;D og det er trods alt 2 år siden jeg sidst gjorde det. nemlig i '08.. Uhha som tiden går:s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Ann.

LouiseVous skriver:

Bare rolig jeg slapper helt a. Og det var ikke en skider til dig som person. Men jeg nægter at tro at de teste kan vise positiv hvis der intet er a graviditets stof i kvinden. Mange kvinder har jo ikke så stærkt et tal at det kan vises, derfor må testene jo også have længere tid til at finde svar..

Men må dertil nu altså også indrømme at jeg ikke har læst hva der står på de pakker. Jeg tester bare, når jeg mener der skal testets;D og det er trods alt 2 år siden jeg sidst gjorde det. nemlig i '08.. Uhha som tiden går:s

Okay - jeg har nu nok prøvet hvor der er kommet sådan en sjov streg der er gledet lidt ud, og den var altså negativ :/

Jeg håber selvfølgelig alt hvad jeg kan for SommerBlomst at den er positiv og at der kommer en bebs

Anmeld

14. september 2010

Frk.Munk

Ihhh, negativ test her fra morgenstunden, lige til at ødelægge dagen med, men dog stadig ingen mens. ... har vildt kvalme.... jeg bruger vidst alt for meget krudt på det her, kan ikke tænke på andet.......

Anmeld

14. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
SommerBlomst skriver:

Ihhh, negativ test her fra morgenstunden, lige til at ødelægge dagen med, men dog stadig ingen mens. ... har vildt kvalme.... jeg bruger vidst alt for meget krudt på det her, kan ikke tænke på andet.......

Æv! Meeeen... Prøv nu igen i morgen alligevel

Anmeld

14. september 2010

Frk.Munk

Rosa skriver:

Æv! Meeeen... Prøv nu igen i morgen alligevel

Det vil jeg gøre - hvis mens kommer .... (bliiiiv væk)

Anmeld

14. september 2010

Omerovic

SommerBlomst skriver:

Hej alle dejlige mennesker her inde

Ja, jeg er helt oppe og kører. Tog en g-test i morges, den var negativ, men lod den alligevel ligge, og da jeg kom hjem, ja, nu kan jeg sku se en streg i positiv-feltet! den er ikke stærk farvet, men den er der sku... jeg er bare så bange for at det er den negative stregs-farve der er trukket over i det positive felt? nogle der har prøvet det? eller er det bare mig der er gravid, men kun med lidt Hcg endnu? er så forviret - man tør jo ikke glæde sig fortidligt... (selvom jeg allerede gør det ;-)

se lige billederne?

Jeg ville tage en ny eller tage til lægen

Jeg gjorde det samme for tre år siden, og den gjorde det samme som din Jeg tog testen og den var negativ så jeg smed den i wc spanden, men om aften tog jeg den op også var der to streger, jeg tog dog en aften efter, og der var den positiv såå lidt håb

Anmeld

14. september 2010

Frk.Munk

Omerovic skriver:

Jeg ville tage en ny eller tage til lægen

Jeg gjorde det samme for tre år siden, og den gjorde det samme som din Jeg tog testen og den var negativ så jeg smed den i wc spanden, men om aften tog jeg den op også var der to streger, jeg tog dog en aften efter, og der var den positiv såå lidt håb

Hej og tak for svar

jeg har allerede testet igen, negativ - men forsætter med at teste, mens er ikke kommet endnu.... så hååååber stadig ;-)

Anmeld

14. september 2010

Frk.Munk

Er ked og trist - Mens er kommet!

Anmeld

14. september 2010

betiinsen

kan jeg godt forstå du er, man håber så meget.

har også været uvidende om jeg er gravid i 5 dage nu, sku have haft svar på blodprøven idag, men den har de ikke modbaget endnu

Krydser fingre for der snart er små babyer inde i vores maver det er hårdt med alle de op og nedturer

Anmeld

14. september 2010

Frk.Munk

betiinsen skriver:

kan jeg godt forstå du er, man håber så meget.

har også været uvidende om jeg er gravid i 5 dage nu, sku have haft svar på blodprøven idag, men den har de ikke modbaget endnu

Krydser fingre for der snart er små babyer inde i vores maver det er hårdt med alle de op og nedturer

Ja, det er hårdt når man ønsker det så brændende... jeg krydser os finger søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.