Positiv streg efter flere timer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Muffinmus

Som udgangspunkt, så nej, du kan ikke regne med den.

Men når det er sagt så synes jeg da der er en reel mulighed for at du måske er gravid allgievel...men at du bare lige skal vente en dag eller 2 mere med at prøve igen.-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Muffinmus

Som udgangspunkt

Anmeld

13. september 2010

Muffinmus

Som udgangspunkt

Anmeld

13. september 2010

twinboys

Tag en ny test og vi sender lidt held afsted til dig...

Anmeld

13. september 2010

Frk.Munk

Trine89 skriver:

Årrh søde..

ja som de andre siger så er den jo ikke gyldig.. 
men måske du kan teste positiv om et par dage..

for dig, og hepper ALT det jeg kan.. 

STORT  Trine

Tusind tak trine -  også ALT for dig :-)

Anmeld

13. september 2010

Frk.Munk

Catrine skriver:

hejsa...

Jeg prøvede helt det samme, ved ikke om jeg bare var heldig eller hvad? jeg tog en test o aftenen, og den var klart negativ.. Jeg smed den i skraldespanden, men så næste morgen blev jeg nysgerrig og tog den op og kiggede på den, og den var som din på billedet.. to streger.. og ja hvad kan jeg sige, ved som sagt ikke om det bare var mig men Jeg  ER gravid, og er i uge 25 nu :-))))

Sååå det kan altså lade sig gøre, men jeg var også kun meget kort i forløbet så ja som du selv nævner var mit hcg tal ikke højt..

Håber det kan hjælpe dig lidt

Ihhh hvor er det dejligt at hører :-) og stort tillykke, hvor må det bare være dejligt!! Så vil jeg bare håbe videre, måske tage en ny test i morgen, eller os bare håbe mens ikke kommer ;-)

Anmeld

13. september 2010

Frk.Munk

twinboys skriver:

Tag en ny test og vi sender lidt held afsted til dig...

Det har jeg da allerede gjort ;-) ha ha, jeg kunne ikke vente.. - og den var selvfølgelig negativ, men, den anden er jo os fra morgnen - så, vil tage en ny i morgen tidlig ;-) kryds for mig

Anmeld

13. september 2010

Frk.Munk

MariaE skriver:

Som udgangspunkt, så nej, du kan ikke regne med den.

Men når det er sagt så synes jeg da der er en reel mulighed for at du måske er gravid allgievel...men at du bare lige skal vente en dag eller 2 mere med at prøve igen.-)

ihhh altså- det er så spændne.... er så glad så glad nu, men, man skal jo selvfølgelig passe på med ikke at blive for skuffet hvis det er falsk-alarm... vil prøve igen i morgen eller onsdag (hvis jeg kan vente )

Anmeld

13. september 2010

betiinsen

Hej søde.

Ih kan godt se stregen og har altså læst om andre der fandt ud af de var gravide på den måde  så meget for dig.

Har også selv lige testet "fy betina" burde jeg ikke, får for svar fra blodprøven i morgen. Den var meget positiv. Hmm har 7 positive test liggende, og kan ikke forstå at den ikke er positiv hos lægen. Hmm.. Men vi krydser for at vi begge er gravide

Anmeld

13. september 2010

Trine89

SommerBlomst skriver:

Tusind tak trine -  også ALT for dig :-)

mange tak søde  

det er dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.