Positiv streg efter flere timer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.531 visninger
49 svar
0 synes godt om
13. september 2010

Frk.Munk

Hej alle dejlige mennesker her inde

Ja, jeg er helt oppe og kører. Tog en g-test i morges, den var negativ, men lod den alligevel ligge, og da jeg kom hjem, ja, nu kan jeg sku se en streg i positiv-feltet! den er ikke stærk farvet, men den er der sku... jeg er bare så bange for at det er den negative stregs-farve der er trukket over i det positive felt? nogle der har prøvet det? eller er det bare mig der er gravid, men kun med lidt Hcg endnu? er så forviret - man tør jo ikke glæde sig fortidligt... (selvom jeg allerede gør det ;-)

se lige billederne?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Ann.

Den er desværre ikke gyldig mere efter 10 minutter 

Anmeld

13. september 2010

rasser32

SommerBlomst skriver:

Ja, jeg er helt oppe og kører. Tog en g-test i morges, den var negativ, men lod den alligevel ligge, og da jeg kom hjem, ja, nu kan jeg sku se en streg i positiv-feltet! den er ikke stærk farvet, men den er der sku... jeg er bare så bange for at det er den negative stregs-farve der er trukket over i det positive felt? nogle der har prøvet det? eller er det bare mig der er gravid, men kun med lidt Hcg endnu? er så forviret - man tør jo ikke glæde sig fortidligt... (selvom jeg allerede gør det ;-)

se lige billederne?

Den er ikk gyldig mener det er ca 10 min

Anmeld

13. september 2010

Mette 28

SommerBlomst skriver:

se lige billederne?

Man siger jo at den ikke kan bruges efter 5 minutter, så hvis jeg var dig ville jeg teste en gang mere for at se hvad den siger, men ud fra billedet så er den da helt sikkert positiv, så jeg  krydser fingre for at den er der..

Anmeld

13. september 2010

Swerg

Altså, den ser jo meget positiv ud i mine øjne !!

-Men når det er resultatet efter nogen timer, så tror jeg ikke du skal håbe for meget..

Men forsigtig tillykke herfra

Anmeld

13. september 2010

otlitrom

Er ked af at skuffe dig, men det er med meget stor sansynlighed restfarve der lægger sig i stregen. Den kan ikke regnes som positiv.

Anmeld

13. september 2010

Frk.Munk

TrineLærke skriver:

Den er desværre ikke gyldig mere efter 10 minutter 

Øv bøv

Anmeld

13. september 2010

Frk.Munk

kitty skriver:

Er ked af at skuffe dig, men det er med meget stor sansynlighed restfarve der lægger sig i stregen. Den kan ikke regnes som positiv.

Ja, det anede mig - meeen, man har jo lov til at håbe ;-) tak for svar

Anmeld

13. september 2010

Frk. Himmelblå

Den er officielt ikke gyldig efter så lang tid.

Men det er nu alligevel sket for flere, at den har været det alligevel .

Så tag en ny i morgen tidlig!

Anmeld

13. september 2010

Frk.Munk

Elias<3 skriver:

Altså, den ser jo meget positiv ud i mine øjne !!

-Men når det er resultatet efter nogen timer, så tror jeg ikke du skal håbe for meget..

Men forsigtig tillykke herfra

Nej, jeg skal nok ikke håbe for meget - men taaak alligevel ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.