Positiv streg efter flere timer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Mama3

det samme skete for mig og jeg ventede et par dage og så var den positiv inden for den tid som den skal, så den kan sagtens være god nok jeg krydser fingre for at den er der om nogen dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

sbs78

SommerBlomst skriver:

Hej alle dejlige mennesker her inde

Ja, jeg er helt oppe og kører. Tog en g-test i morges, den var negativ, men lod den alligevel ligge, og da jeg kom hjem, ja, nu kan jeg sku se en streg i positiv-feltet! den er ikke stærk farvet, men den er der sku... jeg er bare så bange for at det er den negative stregs-farve der er trukket over i det positive felt? nogle der har prøvet det? eller er det bare mig der er gravid, men kun med lidt Hcg endnu? er så forviret - man tør jo ikke glæde sig fortidligt... (selvom jeg allerede gør det ;-)

se lige billederne?

har selv prøvet det samme. Tog en test og den var negativ, kiggede på den efter 1 time og der var kommet en streg og har nu en lækker datter på 2 mdr. Prøv at teste med test fra clear blue, de er super gode.  for dig.

Anmeld

13. september 2010

louise8723

Altså her i starten af måneden tog jeg en test, eftersom jeg godt nok lige sys at min mens var sent på den..

Bragende negativ.. næste dag viste den positiv men der var en klar streg.. Dog var jeg ikke gravid og fik mens et par dage efter

Anmeld

13. september 2010

Frk.Munk

betiinsen skriver:

Hej søde.

Ih kan godt se stregen og har altså læst om andre der fandt ud af de var gravide på den måde  så meget for dig.

Har også selv lige testet "fy betina" burde jeg ikke, får for svar fra blodprøven i morgen. Den var meget positiv. Hmm har 7 positive test liggende, og kan ikke forstå at den ikke er positiv hos lægen. Hmm.. Men vi krydser for at vi begge er gravide

7- positive tests, du er da MEGA gravid søde Betina  kan du så være glad  ha ha

du skal nok få positivt svar fra lægen i morgen!  til dig søde

Anmeld

13. september 2010

Frk.Munk

filuccasmor skriver:

det samme skete for mig og jeg ventede et par dage og så var den positiv inden for den tid som den skal, så den kan sagtens være god nok jeg krydser fingre for at den er der om nogen dage

Tusind tak skal du have - krydser alt hvad der kan krydses

Anmeld

13. september 2010

Frk.Munk

sbs78 skriver:

har selv prøvet det samme. Tog en test og den var negativ, kiggede på den efter 1 time og der var kommet en streg og har nu en lækker datter på 2 mdr. Prøv at teste med test fra clear blue, de er super gode.  for dig.

Tak for tippet, måske jeg lige skulle købe sådan en ;-) krydser alt hvad der kan krydses for en lille spire

Anmeld

13. september 2010

BetonSlotsPrinsesserne

TrineLærke skriver:

Den er desværre ikke gyldig mere efter 10 minutter 

Det skal du ikke være så sikker på at den ikke er.. (altså gyldig)
Da jeg blev gravid tog jeg en test, den vidste negativ, men da jeg kiggede på den efter 2 dage var den svag positiv. Jeg fik ikke mit lort, som jeg plejer, og testede derfor igen. Der var den total positiv. Så jeg kan kun råde tråd starter til at tage en ny test om få dage...

Men tror ikke på at den viser positiv hvis der ikke er noget om det...
Det har mine andre teste i hvert fald aldrig gjort.. !!

Anmeld

13. september 2010

Frk.Munk

LouiseVous skriver:

Da jeg blev gravid tog jeg en test, den vidste negativ, men da jeg kiggede på den efter 2 dage var den svag positiv. Jeg fik ikke mit lort, som jeg plejer, og testede derfor igen. Der var den total positiv. Så jeg kan kun råde tråd starter til at tage en ny test om få dage...

Åh det er godt nok dejligt at hører eksempler - tak for du vil dele :-) så er der stadig håb.

Tager nok en test i morgen tidlig, hvis ikke Mens kommer..... Kryder alt hvad jeg kan, det er bare SÅÅÅ spændene....

Anmeld

13. september 2010

Ann.

Altså jeg siger jo bare hvad der står på pakken 

Slap helt af.

Anmeld

13. september 2010

BetonSlotsPrinsesserne

SommerBlomst skriver:

Åh det er godt nok dejligt at hører eksempler - tak for du vil dele :-) så er der stadig håb.

Tager nok en test i morgen tidlig, hvis ikke Mens kommer..... Kryder alt hvad jeg kan, det er bare SÅÅÅ spændene....

Det er da bare lige alt for spændene:-) Krydser for dig:-) Men tror nu den er der, uden at sætte for meget håb i hovedet på dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.