hvornår er det okay at?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Barbamama

helora skriver:

Jeg synes ikke, at vi med fuldtidsjobs i forvejen har for meget tid sammen med vores piger på 3 år, så når vi endelig skal se fjernsyn, så foregår det i stuen, hvor vi kan gøre det sammen.

Og det har vi ikke nogen planer om at ændre på de næste mange år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

aarhusmor

Min søn har haft det siden han var 2 år. Men vi bruger det næsten aldrig. Han har også en computer og der har vi set film på 10 gange ca. siden han var 2 år. Han er 4 nu.

Generelt ser vi tv i stuen

Anmeld

13. september 2010

Pia.

Mine børn har fjernsyn - her hjemme ser alle fjernsyn, når de har lyst... Min datter nyder når hun kommer hjem at ligge på sofan eller på sin seng og se en film eller noget andet godt... så her har alle tre børn fjernsyn. De spiller ps3, wii eller Nintendo når det passer dem...

Knus Pia.

Anmeld

13. september 2010

Chamomile

Celina bliver 4 år i næste måned, og hun har intet tv. Hun får det heller ikke forløbigt, da jeg ikke ser behovet for det endnu. Ved ikke helt hvornår det bliver.

Anmeld

13. september 2010

Chamomile

Dobbelt post.

Anmeld

13. september 2010

Chamomile

Dobbelt post.

Anmeld

13. september 2010

mor-til-vanessa

jeg synes ikke det er noget børn skal have på værelset. synes ikke det skal være sådan at de kan se tv når de har lyst.

Anmeld

13. september 2010

Vingummien

Puha, jeg tror det er forskelligt hvornår man selv har haft det...?

Jeg vil ikke mene Emil får på hans værelse før han er temmelig gammel. Så tror jeg det ender med at det ikke kan styres. Og hvis der alligevel skal tidsbegrænsning på hvis det ikke kan styres, så kan han lige så godt sidde i stuen.

Og har han venner på besøg, så går jeg gladeligt ud af stuen for at de kan hygge.

Anmeld

13. september 2010

Anonym trådstarter

okaty

Anmeld

13. september 2010

HelleBelle

JulieE skriver:

Mine børn er 6½ og næsten 4 år og de har ikke TV på værelset. Det får de heller ikke foreløbeigt. For det første vil jeg gerne have styr på hvornår de ser  og  jeg nemer ikke de er gamle nok til at administrere det selv endnu. Og... tænk lige, hvad de kan se, hvis de vågner op og tænder TV midt om natten...

Hvis det står til mig, skal mine være 10-12 år før de får TV på værelset...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.