hvornår er det okay at?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Anonym trådstarter

JulieE skriver:

Tja... Så er jeg nok bare håbløst gammeldag... og meget stolt af det! Jeg forstår bare ikke hvorfor du angriber mig? Du efterlyste input og jeg gav dig min holdning. Ikke andet. jeg mener ikke du skal gøre præcis som jeg, men du spurgte og ejg svarede. Så hvorfor dette angreb? og hvorfor anonym?

fordi jeg vidste det ville ende ud i diskutioner! derfor anonymt.

men når det så er sagt angriber jeg dig absolut ikke, det var ikke meningen at du skulle føle sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Barbamama

JulieE skriver:

Hvor er jeg bare enig med dig

Anmeld

12. september 2010

Diana...

Anonym skriver:

kan godt være, jeg er bare SÅ træt af hendes evige og altide negative kommentare!

Jeg kan da overhoved ikke se nogen der svare negativt kan kun se nogen der skriver DERES mening til det hjemme hos DEM.

Anmeld

12. september 2010

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Jo jo hun må godt engang, men hun når at blive teenager før hun får sit eget tv.

nårrr. forstod hun aldrig måtte det må du undskylde

Anmeld

12. september 2010

Svei

Altså, jeg må så være den virkelig onde, for hos os kan man slet ikke se tv...ingen af os.... jeg synes jo det er meget bedre end at sådan en tv bare står tændt nærmest nat og dag, hos både børn og voksne...børn gør ikke hvad vi siger,  men hvad vi gør..

Anmeld

12. september 2010

Barbamama

Anonym skriver:

nårrr. forstod hun aldrig måtte det må du undskylde

Bare i orden. He he... Jo senere må hun gerne for der kommer nok en masse ungdoms-tv som vi ikke altid kan overtales til at skrue over på. Men altså jeg håber ikke hun kommer til at sidde inde på sit værelse altid. Når jeg tænker på dengang jeg boede hjemme så var aftenerne hyggelige. Der sad vi allesammen i stuen og så tv. Og så blev vi enige om hvad vi skulle se og man kunne jo ikke altid få sin vilje, men vi hyggede os alligevel. Og mit værelse var mit sted til ro, vennebesøg, læsning og at sove eller bare være... Og stuen var rummet for samvær og hygge.

Anmeld

12. september 2010

Barbamama

Jbk skriver:

Altså, jeg må så være den virkelig onde, for hos os kan man slet ikke se tv...ingen af os.... jeg synes jo det er meget bedre end at sådan en tv bare står tændt nærmest nat og dag, hos både børn og voksne...børn gør ikke hvad vi siger,  men hvad vi gør..

uha det kunne jeg ikke!

Anmeld

12. september 2010

JulieE

Anonym skriver:

fordi jeg vidste det ville ende ud i diskutioner! derfor anonymt.

men når det så er sagt angriber jeg dig absolut ikke, det var ikke meningen at du skulle føle sådan

Helt ok! Og hvis du synes dit barn skal have TV på værelset, jamen så lad da barnet få det. Mine børn får det ikke foreløbigt, da jeg synés det isolerer. Det kan jeg jo se på min søns jævnaldrene der sidder minde på værelset og sort set aldrig er sammen med deres forældre.

Mine børn skal nok få set det TV de skal og dé skal også nok nå til TV på værelset, men ikke før de er ældre og selv ønsker dig det. Sådan er det

Anmeld

12. september 2010

Svei

michella80 skriver:

uha det kunne jeg ikke!

Det kan alle da... bare et spørgsmål om man vil det...jeg så aldrig tv og nu hvor jeg i snart to mdr. har boet hos mine forældre der ikke har tv, så er det helt sikkert jeg aldrig skal smide penge ud efter det igen....og børnene savner det i hvert fald slet ikke....vi spiller dog meget uno...

Anmeld

12. september 2010

Barbamama

Jbk skriver:

Det kan alle da... bare et spørgsmål om man vil det...jeg så aldrig tv og nu hvor jeg i snart to mdr. har boet hos mine forældre der ikke har tv, så er det helt sikkert jeg aldrig skal smide penge ud efter det igen....og børnene savner det i hvert fald slet ikke....vi spiller dog meget uno...

Uno er også et fantastisk spil!!!  Og nu har jeg lige luret hvem du er. Du er en snyder he he.... For mig er det bare hygge at se nogle bestemte programmer og jeg kan også godt lide at se nyheder og lige tjekke vejret om morgenen, så jeg kunne personligt ikke undvære det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.