hvornår er det okay at?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg synes, at det er ok når de er 3 år så længe, at det kun er dvd og at det er forældrene der styrer det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

SussieThyssen

Hmmm...har siddet og tænkt lidt over hvornår mine fik tv på værelset første gang..og jeg tror farktisk de har været mellem 4 og 6 år. Det har været når de selv kunne fiinde ud af at starte en video..det kan jeg da huske

Og så har det ellers kun været til netop det brug.
Det der med at sidde isoleret på sit værelse, har de aldrig fået lov til.
Mine har til gengæld heller aldrig fået lov til at have have computer på værelset, hvilket jeg nemlig er 100% modstander af,  til gengæld har min søn da både ps3, dvd afspiller og kan tage samtlige kanaler. Men han foretrækker at være sammen med os det meste af tiden og han sidder gerne i stuen og spiller ps3. Vil han så se noget som vi ikke gider se, så må han naturligvis dampe op på sit værelse.
Skulle han havne inde på en af de lidt mere snavsede kanaler, så er jeg temmeligt sikker på han også hurtigt zapper væk igen. Mine børn er opdraget naturligt og ved hvad tingene drejer sig om, men de har alle 3 været meget blufærdige indtil 16-17års alderen, så jeg tror ikke de vil interessere sig meget for det. Men herregud da, skulle de få kigget lidt, så går det nok endda 
Kærligst
Sussie

Anmeld

12. september 2010

Svei

michella80 skriver:

Uno er også et fantastisk spil!!!  Og nu har jeg lige luret hvem du er. Du er en snyder he he.... For mig er det bare hygge at se nogle bestemte programmer og jeg kan også godt lide at se nyheder og lige tjekke vejret om morgenen, så jeg kunne personligt ikke undvære det....

Hihi...er der en grund til.

Alt det kan du faktisk på nettet...også se dr1, dr2, drk og ramasjang, hvis det er...men det er en vanesag....

Anmeld

12. september 2010

Mor til Frederic og Freya

når de flytter hjemmefra og er fyldt 18?

Er modstander af at de skal have tv på værelset.

Undersøgelser viser at børn's hjerner arbejder videre i 1 time efter tv er slukket. Så det burde blive slukket min 1 time før sengetid..

Frederic er 2 år + 9 dage og gider slet ikke fjernsyn og dvd. Allerede fra dengang han blot kunne rejse sig op ved ting, kravled han hen til fjernsynet - rejste sig op og slukked blot på knappen.

Det eneste vi kan få ham til at se er de der abe serier på animal planet - rally og formel 1. Men ikke noget han som sådan sidder og ser, men mere som noget han lige kigger på i 2 min og så leger videre..

Anmeld

12. september 2010

Barbamama

Jbk skriver:

Hihi...er der en grund til.

Alt det kan du faktisk på nettet...også se dr1, dr2, drk og ramasjang, hvis det er...men det er en vanesag....

Ha ha ja det tænkte jeg nok. Men uha jeg bliver forvirret nogle gange.... He he.... Ja okay nettet er en dejlig ting!

Anmeld

12. september 2010

Lillefe

Vores har da fået for nylig hun bliver 4 om lidt den ældste han har haft lang tid også. dog køre tv'et stort set aldrig på hendes værelse da det kun er hvis hun får lov til at se en film. Og det ikke er sat til at kunne se tv..

Anmeld

12. september 2010

Anonym trådstarter

Perl skriver:

Vores har da fået for nylig hun bliver 4 om lidt den ældste han har haft lang tid også. dog køre tv'et stort set aldrig på hendes værelse da det kun er hvis hun får lov til at se en film. Og det ikke er sat til at kunne se tv..

det er også lige det jeg mener!

Anmeld

12. september 2010

Brams

michella80 skriver:

Ha ha ha ja helt vildt egoistisk  Hi hi. Hvis det er det ondeste jeg gør ved min datter overlever jeg sgu nok!

Jeg synes ikke det var synd for mig at jeg ikke havde et tv på værelset. Jeg synes det var en god ting. Og derfor vil jeg også vente længe med at give min datter tv på værelset. Så længe jeg ikke kan se et formål med at hun skal have det får hun det ikke. Og altså jeg tror helt ærligt ikke hun får en dårligere barndom af at sidde på mit skød og hygge når vi ser Postmand Per.

Helt enig

Anmeld

12. september 2010

ekzunz

Lukas fik fjernsyn på værelset da han var 3-4 år. Pt er det dog udlånt til at hans storesøster da hendes gik i stykker, men jeg tænker at jeg snart skal ha købt et nyt til ham.

Jeg er virkelig lykkelig for at de allesammen har fjernsyn på værelserne. De vil se noget vidt forskelligt, og støjniveauet når nogle gange uanede højder, og så synes jeg det er skønt at de kan gå hver til sit - eller sammen, på værelset og se det de vil. Vi har kun 1 PS3 og den står i stuen, og det synes jeg også er en prøvelse - men jeg synes nu det er meget godt at have lidt kontrol over hvad der bliver spillet og stemningen imens...

Anmeld

12. september 2010

helora

Jeg synes ikke, at vi med fuldtidsjobs i forvejen har for meget tid sammen med vores piger på 3 år, så når vi endelig skal se fjernsyn, så foregår det i stuen, hvor vi kan gøre det sammen.

Og det har vi ikke nogen planer om at ændre på de næste mange år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.