kitty skriver:
ÆL sprøjten skal tages kl 22, det har jeg læst mig frem til. Men de andre har jeg ikke hørt noget om. Det bliver med sikkerhed i morgen. Dog sagde de, at de ville give mig første stik, og det er jo om fomiddagen?? Og jeg har "kun" 1300 enheder, så det bliver max 10 dage med stimulering, kan det passe?
Åh, jeg har så mange spørgsmål. Du skal bare sige stop, hvis ikke du orker at svare! 

Nej nej, jeg svarer gerne..
Okay, de har åbenbart et fast tidspunkt for ægløsningsprøjten, det havde de også på OUH.
Jeg endte med at bruge over 3000 enheder, fordi jeg blev stimuleret i 3 uger. De giver der jo bare flere efterhånden som det skrider frem. Jeg fik 2 på 900 enheder og 3 på 450 enheder. Vi endte også med at nå kronikertilskudsloftet, så vi fik en regning på 3600, men kommer så ikke til at betale mere fremover.
Hmm, så de stikker dig første gang. Jeg gjorde det helt selv, og de viste mig det ikke engang. Er det ikke irriterende at skulle tage det om formiddagen fremover, for der er du jo på arbejde. Det må være rarere at gøre det om aftenen...
Anmeld