Fra sniffer til stikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.990 visninger
47 svar
0 synes godt om
12. september 2010

otlitrom

I morgen sker det! Jeg skal stikke mig selv i maveflæsket for første gang. Mon det punkterer den badering hormonene har givet mig?

Nå, anyway.. I morgen starter det jeg vil betegne som den mere aktive fase. De sidste knap tre uger har jeg gået og sniffet til den forfærdelige Synarela. Det har været en tilbagelænet periode på flere måder. Jeg har ikke kunne følge behandlingen, for jeg har bare skulle tage min medicin og vente på min menstruation. Det har også været tilbagelænet, fordi jeg INTET har orket. Selv madlavning og indkøb har været energikrævende som en ørkenvandring. Men i morgen skal jeg scannes! Forhåbentlig bliver resultatet, at hormonerne har gjort det de skulle!

Nu skal jeg til at danne æg - masser af æg! Som en aktiv præmiehøne skal jeg lave så mange så muligt Måske jeg gør Mia Maia kunsten efter, men det tør jeg slet slet ikke håbe på!!

Fra nu af kommer vi til at følge processen mere. Æggene skal følges, tages ud, befrugtes og lægges tilbage.. Derefter skal vi vente 14 laaange dage, og håbe på, at ønskebarnet/børnene endelig er på vej!

Jeg glæder mig til at føle der sker noget. Det har været hårdt at fylde sig med møg, uden at se nogle resultater. Nogle gange glemmer man målet for kampen.

Men i morgen går jeg fra sniffer til stikker - og det glæder vi os til!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Sofia

Vil ønske jer rigtig meget held og lykke med processen Kitty, er sikker på I når målet!!!

Anmeld

12. september 2010

otlitrom

Sofia skriver:

Vil ønske jer rigtig meget held og lykke med processen Kitty, er sikker på I når målet!!!

Tak!!

Anmeld

12. september 2010

klmf

Ih hvor spændende, så kan du godt gå i rugehøne mode!

Anmeld

12. september 2010

otlitrom

lotchen skriver:

Ih hvor spændende, så kan du godt gå i rugehøne mode!

Jep! Nu skal jeg hønse den i 2 uger... Så hvis der kommer meget GOK GOK herfra, så ved I hvorfor

Anmeld

12. september 2010

klmf

kitty skriver:

Jep! Nu skal jeg hønse den i 2 uger... Så hvis der kommer meget GOK GOK herfra, så ved I hvorfor

Du bliver den skønneste puttehøne

Anmeld

12. september 2010

VIPpigen

Alt for du er ligeså god som mia maia til at lægge de æg. Og heldigvis er det på den gode måde du er sniffer og stikker.

Håber der snart viser sig lys for enden af den dumme tunnel, den kan vel ikke fortsætte i uendelighed Så stik løs, og lav masser af æg...

Anmeld

12. september 2010

otlitrom

lotchen skriver:

Du bliver den skønneste puttehøne

Anmeld

12. september 2010

otlitrom

VIPpigen skriver:

Alt for du er ligeså god som mia maia til at lægge de æg. Og heldigvis er det på den gode måde du er sniffer og stikker.

Håber der snart viser sig lys for enden af den dumme tunnel, den kan vel ikke fortsætte i uendelighed Så stik løs, og lav masser af æg...

Ja, jeg håber på at kunne lægge mange mange æg, men Mia Maia beholder rekorden, det er jeg ret sikker på! Og skidt med det. Bare vi får et par gode æg, der giver en god tyk mave, så er vi lykkelige! Og nej, det kan vel for pokker ikke blive ved!

Anmeld

12. september 2010

VIPpigen

kitty skriver:

Ja, jeg håber på at kunne lægge mange mange æg, men Mia Maia beholder rekorden, det er jeg ret sikker på! Og skidt med det. Bare vi får et par gode æg, der giver en god tyk mave, så er vi lykkelige! Og nej, det kan vel for pokker ikke blive ved!

Altså bare et enkelt kan jo blive til et vidunder, så mon ikke lykkeposen kan blive fyldt denne gang, om det så er 3, eller 10. Bare der er gang i ægget, og de små mænd der skal bruges, så skal den nok ramme plet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.