I morgen sker det! Jeg skal stikke mig selv i maveflæsket for første gang. Mon det punkterer den badering hormonene har givet mig? 
Nå, anyway.. I morgen starter det jeg vil betegne som den mere aktive fase. De sidste knap tre uger har jeg gået og sniffet til den forfærdelige Synarela. Det har været en tilbagelænet periode på flere måder. Jeg har ikke kunne følge behandlingen, for jeg har bare skulle tage min medicin og vente på min menstruation. Det har også været tilbagelænet, fordi jeg INTET har orket. Selv madlavning og indkøb har været energikrævende som en ørkenvandring. Men i morgen skal jeg scannes! Forhåbentlig bliver resultatet, at hormonerne har gjort det de skulle!
Nu skal jeg til at danne æg - masser af æg! Som en aktiv præmiehøne skal jeg lave så mange så muligt
Måske jeg gør Mia Maia kunsten efter, men det tør jeg slet slet ikke håbe på!!
Fra nu af kommer vi til at følge processen mere. Æggene skal følges, tages ud, befrugtes og lægges tilbage.. Derefter skal vi vente 14 laaange dage, og håbe på, at ønskebarnet/børnene endelig er på vej!
Jeg glæder mig til at føle der sker noget. Det har været hårdt at fylde sig med møg, uden at se nogle resultater. Nogle gange glemmer man målet for kampen.
Men i morgen går jeg fra sniffer til stikker - og det glæder vi os til!
Anmeld