kitty skriver:
Du er en sveske, og jeg sætter stor pris på al den viden du deler med mig! Det gør mig mindre usikker, og meget mere afslappet omkring det hele! Tak! 
Jeg ved ikke noget om det der hvepsestik endnu. Jeg har kun fået Gonal-f og recept på ÆL-sprøjten og crinone.. Den er sprøjte er jeg ikke sikker på jeg ved noget om. Men det hører jeg nok i morgen.
Jeg er skide bange for at bliver overstimuleret, men de sagde sidst at jeg fik meget lille dosis, da jeg dannede gode æg selv.. Men nu må vi se.. Jeg føler mig meget "grøn" på det område!

Det er jeg glad - er nogen gange bange for jeg bare er lidt irriterende
Hmm, jeg tror det er normalt at få, men som regelt bliver det længere henne i forløbet, men ved selvfølgelig ikke om de altid giver det, eller det kun var fordi mine æg var så forskellig i størrelsen, så jeg fik det fordi de store ikke måtte gå i ægløsning inden de små kom med. Men tror nu det er normalt at få.
Jeg vidste faktisk heller ikke særligt meget om det, men fik så en seddel med hjem på det i fredags. Det sker heldigvis sjældent, så tror ikke du skal være bekymret. De er også meget forsigtige, og startede med at give mig 150 enheder gonal-f, da der så ikke skete helt nok på det gik de op til 225 - og det kender du jo resultatet på. Så det er rigtig fint de starter med en lille dosis, for de kan altid regulere op ad, så tager det bare lidt længere tid inden ægudtagning.

Anmeld