Fra sniffer til stikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

otlitrom

LouiseNielsen skriver:

Held og lykke med det...... Glæder mig til at skulle sige tillykke med en positiv graviditets test!

Kh Louise

Tusind tak, Louise!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

MM1987

kitty skriver:

Du er en sveske, og jeg sætter stor pris på al den viden du deler med mig! Det gør mig mindre usikker, og meget mere afslappet omkring det hele! Tak!

Jeg ved ikke noget om det der hvepsestik endnu. Jeg har kun fået Gonal-f og recept på ÆL-sprøjten og crinone.. Den er sprøjte er jeg ikke sikker på jeg ved noget om. Men det hører jeg nok i morgen.

Jeg er skide bange for at bliver overstimuleret, men de sagde sidst at jeg fik meget lille dosis, da jeg dannede gode æg selv.. Men nu må vi se.. Jeg føler mig meget "grøn" på det område!

Det er jeg glad - er nogen gange bange for jeg bare er lidt irriterende

Hmm, jeg tror det er normalt at få, men som regelt bliver det længere henne i forløbet, men ved selvfølgelig ikke om de altid giver det, eller det kun var fordi mine æg var så forskellig i størrelsen, så jeg fik det fordi de store ikke måtte gå i ægløsning inden de små kom med. Men tror nu det er normalt at få. 

Jeg vidste faktisk heller ikke særligt meget om det, men fik så en seddel med hjem på det i fredags. Det sker heldigvis sjældent, så tror ikke du skal være bekymret. De er også meget forsigtige, og startede med at give mig 150 enheder gonal-f, da der så ikke skete helt nok på det gik de op til 225 - og det kender du jo resultatet på. Så det er rigtig fint de starter med en lille dosis, for de kan altid regulere op ad, så tager det bare lidt længere tid inden ægudtagning. 

Anmeld

12. september 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Det er jeg glad - er nogen gange bange for jeg bare er lidt irriterende

Hmm, jeg tror det er normalt at få, men som regelt bliver det længere henne i forløbet, men ved selvfølgelig ikke om de altid giver det, eller det kun var fordi mine æg var så forskellig i størrelsen, så jeg fik det fordi de store ikke måtte gå i ægløsning inden de små kom med. Men tror nu det er normalt at få. 

Jeg vidste faktisk heller ikke særligt meget om det, men fik så en seddel med hjem på det i fredags. Det sker heldigvis sjældent, så tror ikke du skal være bekymret. De er også meget forsigtige, og startede med at give mig 150 enheder gonal-f, da der så ikke skete helt nok på det gik de op til 225 - og det kender du jo resultatet på. Så det er rigtig fint de starter med en lille dosis, for de kan altid regulere op ad, så tager det bare lidt længere tid inden ægudtagning. 

Jeg skal begynde med 112½, så det er ikke særlig meget... Men ja.. Nu får vi at se.

Hvilke tider på dagen skal man egentlig tage det? Jeg ved godt jeg kan spørge i morgen, men nu er du jo lige på linjen

Anmeld

12. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uhh, jeg glæder mig til dine to streger! Og følger selvfølgelig intenst med fra sidelinjenså længe! De bedste happy-endings er dem hvor rejsen har været lang og svær

Anmeld

12. september 2010

VNB

SELVFØLGELIG også alt held og lykke herfra med stikkeriet og det videre forløb!

Når først for-behandlings perioden er ovre går det stærkt! og før du ser dig om sidder du og venter på OPRINGNINGEN og nyheden om bebs! men det kommer sikkert alligevel til at føles som om det tager 1000 år.....

Håber at du får lidt mere overskud igen, men ellers er jeg også overbevist om at det kommer til at være hele bøvle-værket værd!

Store knus fra mig!

Anmeld

12. september 2010

MM1987

kitty skriver:

Jeg skal begynde med 112½, så det er ikke særlig meget... Men ja.. Nu får vi at se.

Hvilke tider på dagen skal man egentlig tage det? Jeg ved godt jeg kan spørge i morgen, men nu er du jo lige på linjen

Det er kun 1 klik (37,5 enheder) mindre end mig, så tror det lyder rigtig fint, når nu du godt kan selv - jeg kan jo kun når jeg stikker mig i maven i 3 uger

Hmm, de sætter normalt en tidsramme derude. Han sagde 21-22, for så ville det passe med hvornår jeg skulle tage den der orgalutran (hvepsestik). 

Ægløsnings sprøjten den skal du tage på et helt bestemt tidspunkt, men det vidste du sikkert godt...

Anmeld

12. september 2010

businesstigger

kitty skriver:

Det værste er næsten, at snifferiet skal fortsætte. Jeg skal stadig sniffe to gange dagligt. Men det må jeg jo leve med

Jeg håber bare snart jeg får lidt ekstra på overskudskontoen. Det er nok meget sigende, at jeg ér begyndt på de afsnit af Greys du sendte mig... Så meget TV ser jeg for tiden. Er helt flov

Håber du overlever myggestikkene

Du skal bestemt ikke have det dårligt over dit serie forbrug! Du skal gøre hvad du har overskud og lyst til. Det er jeg sikker på vil give det bedste resultat i forhold til fremtidige killinger i maven!

Jeg er ikke helt sikker i forhold til myggestikkene - har fået 10 - 1 i hovedet, 3 på halsen og resten på benene. Jeg er ved at blive sindsyg!

Anmeld

12. september 2010

otlitrom

Rosa skriver:

Uhh, jeg glæder mig til dine to streger! Og følger selvfølgelig intenst med fra sidelinjenså længe! De bedste happy-endings er dem hvor rejsen har været lang og svær

Nogle gange ville jeg godt nok ønske at eventyret ikke blev så langt Men vi kan jo ikke være heldige allesammen... Desværre!

Jeg glæder mig til at fortælle det er blevet vres tur. Om forhåbentlig ikke alt for lang tid!

Anmeld

12. september 2010

Ann.

Uh sikke en proces - held og lykke 

Anmeld

12. september 2010

otlitrom

VNB skriver:

SELVFØLGELIG også alt held og lykke herfra med stikkeriet og det videre forløb!

Når først for-behandlings perioden er ovre går det stærkt! og før du ser dig om sidder du og venter på OPRINGNINGEN og nyheden om bebs! men det kommer sikkert alligevel til at føles som om det tager 1000 år.....

Håber at du får lidt mere overskud igen, men ellers er jeg også overbevist om at det kommer til at være hele bøvle-værket værd!

Store knus fra mig!

Lige nu synes jeg alt tager 692 år.. Men det kommer forhåbentlig til at gå lidt hurtigere, når de skal kigge ind til æggebasserne. Så måske jeg føler der sker lidt.

Eller måske er det fordi hele livet passerer forbi mens jeg ligger på sofaen og ikke kan overskue at deltage. Jeg hader det virkelig, men min krop siger nej!

Tænker ofte på dig - får bare aldrig skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.