Tror der er mange der har haft flere æg end jeg, hos Odense IVF er gennemsnitten 10-12, så det skal du nok også ramme. Desuden tror jeg ikke det er godt at slå rekorden, for så er man pokkers tæt på en overstimulering - men jeg satser på du tangere den...
Det med at stikke er ikke sjovt de første gange - men man bliver altså ret kold, jeg har f.eks. gjort det på toilettet på bones, som en anden stik narkoman der skulle have sine fix inden hun skulle videre i byen, samtidig med jeg ikke ville være for længe derude, så folk troede jeg sad og hyggede mig - så det endte også med 2 blåmærker...
Jeg synes slet ikke gonal-f er slemt at stikke med, det er sådan en fin lille nål...
Når du skal til at have orgalutran (den der forhindrer ægløsning fortidligt) skal du være opmærksom på nogen bliver irriteret lige der hvor du har stukket dig, hos mig blev det lidt som et hvepsestik - men det er kun nogen, og slet ikke alle...
Du ringer jo bare hvis du sidder med nålen og er i tvivl..
Jeg glæder mig helt til at følge dig, og ville have indlæg for hver gang du er blevet scannet, så vi kan følge med i udviklingen.
Jeg startede jo rigtig langsomt, og halvdelen af tiden var der ingen æg på venstre side - men det endte med 7 på venstre side...
Jeg ved det bliver en succes, jeg ved det, jeg ved det, jeg ved det...
Anmeld