Fra sniffer til stikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Meliora

rigtig meget held og lykke:-) Glæder mig til jeg selv skal i gang med den behandling:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

otlitrom

FruRafn skriver:

rigtig meget held og lykke:-) Glæder mig til jeg selv skal i gang med den behandling:-)

Tak Hvornår skal I igang?

Anmeld

12. september 2010

Meliora

kitty skriver:

Tak Hvornår skal I igang?

først om 1½ år, når min kære mand er færdig som kandidat:-) Men vi har for nylig været til første samtale, og har fået taget de forberedende undersøgelser, så næste step er at ringe til klinikken når vi vil i gang:-)

Men er meeeeget skruk, og især fordi vi ved vi skal igennem fertilitetsbehandling, så fylder det meget i vores liv. Så tæller dagene til han er færdig:-)

Anmeld

12. september 2010

businesstigger

Jeg håber at det bliver bedre at være stikker end sniffer!

Og det bliver da i hvert fald rart for jer at kunne følge mere med i hvad der sker med scanninger og æggenes udvikling osv.

håber det bringer min. 1 ønskebarn med sig!!!

Anmeld

12. september 2010

lotte32

Rigtigt meget held og lykke med stikkeriet håber i opnår det ønskede resultat

Vi skal også snart igang med nedregulering, det bliver dog med sprøjter 2 gnge om dagen istedet for spray.. så jeg satser på at blive superstikker 

Knus Lotte

Anmeld

12. september 2010

MM1987

Tror der er mange der har haft flere æg end jeg, hos Odense IVF er gennemsnitten 10-12, så det skal du nok også ramme. Desuden tror jeg ikke det er godt at slå rekorden, for så er man pokkers tæt på en overstimulering - men jeg satser på du tangere den... 

Det med at stikke er ikke sjovt de første gange - men man bliver altså ret kold, jeg har f.eks. gjort det på toilettet på bones, som en anden stik narkoman der skulle have sine fix inden hun skulle videre i byen, samtidig med jeg ikke ville være for længe derude, så folk troede jeg sad og hyggede mig - så det endte også med 2 blåmærker...

Jeg synes slet ikke gonal-f er slemt at stikke med, det er sådan en fin lille nål...

Når du skal til at have orgalutran (den der forhindrer ægløsning fortidligt) skal du være opmærksom på nogen bliver irriteret lige der hvor du har stukket dig, hos mig blev det lidt som et hvepsestik - men det er kun nogen, og slet ikke alle...

Du ringer jo bare hvis du sidder med nålen og er i tvivl..

Jeg glæder mig helt til at følge dig, og ville have indlæg for hver gang du er blevet scannet, så vi kan følge med i udviklingen.

Jeg startede jo rigtig langsomt, og halvdelen af tiden var der ingen æg på venstre side - men det endte med 7 på venstre side...

Jeg ved det bliver en succes, jeg ved det, jeg ved det, jeg ved det...

Anmeld

12. september 2010

LouiseNielsen

Held og lykke med det...... Glæder mig til at skulle sige tillykke med en positiv graviditets test!

Kh Louise

Anmeld

12. september 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Jeg håber at det bliver bedre at være stikker end sniffer!

Og det bliver da i hvert fald rart for jer at kunne følge mere med i hvad der sker med scanninger og æggenes udvikling osv.

håber det bringer min. 1 ønskebarn med sig!!!

Det værste er næsten, at snifferiet skal fortsætte. Jeg skal stadig sniffe to gange dagligt. Men det må jeg jo leve med

Jeg håber bare snart jeg får lidt ekstra på overskudskontoen. Det er nok meget sigende, at jeg ér begyndt på de afsnit af Greys du sendte mig... Så meget TV ser jeg for tiden. Er helt flov

Håber du overlever myggestikkene

Anmeld

12. september 2010

otlitrom

lotte31 skriver:

Rigtigt meget held og lykke med stikkeriet håber i opnår det ønskede resultat

Vi skal også snart igang med nedregulering, det bliver dog med sprøjter 2 gnge om dagen istedet for spray.. så jeg satser på at blive superstikker 

Knus Lotte

Ja, du bliver superstikker. Jeg havde slet ikke det tilbud, det var bare næsespray med det samme.. Det gør mig nu ingenting. Det er lidt som at vælge mellem pest eller kolera

Held og lykke til Jer også!

Anmeld

12. september 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Tror der er mange der har haft flere æg end jeg, hos Odense IVF er gennemsnitten 10-12, så det skal du nok også ramme. Desuden tror jeg ikke det er godt at slå rekorden, for så er man pokkers tæt på en overstimulering - men jeg satser på du tangere den... 

Det med at stikke er ikke sjovt de første gange - men man bliver altså ret kold, jeg har f.eks. gjort det på toilettet på bones, som en anden stik narkoman der skulle have sine fix inden hun skulle videre i byen, samtidig med jeg ikke ville være for længe derude, så folk troede jeg sad og hyggede mig - så det endte også med 2 blåmærker...

Jeg synes slet ikke gonal-f er slemt at stikke med, det er sådan en fin lille nål...

Når du skal til at have orgalutran (den der forhindrer ægløsning fortidligt) skal du være opmærksom på nogen bliver irriteret lige der hvor du har stukket dig, hos mig blev det lidt som et hvepsestik - men det er kun nogen, og slet ikke alle...

Du ringer jo bare hvis du sidder med nålen og er i tvivl..

Jeg glæder mig helt til at følge dig, og ville have indlæg for hver gang du er blevet scannet, så vi kan følge med i udviklingen.

Jeg startede jo rigtig langsomt, og halvdelen af tiden var der ingen æg på venstre side - men det endte med 7 på venstre side...

Jeg ved det bliver en succes, jeg ved det, jeg ved det, jeg ved det...

Du er en sveske, og jeg sætter stor pris på al den viden du deler med mig! Det gør mig mindre usikker, og meget mere afslappet omkring det hele! Tak!

Jeg ved ikke noget om det der hvepsestik endnu. Jeg har kun fået Gonal-f og recept på ÆL-sprøjten og crinone.. Den er sprøjte er jeg ikke sikker på jeg ved noget om. Men det hører jeg nok i morgen.

Jeg er skide bange for at bliver overstimuleret, men de sagde sidst at jeg fik meget lille dosis, da jeg dannede gode æg selv.. Men nu må vi se.. Jeg føler mig meget "grøn" på det område!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.