Kryds for at jeg IKKE er gravid igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Vidunderligeunger

LouiseNielsen skriver:

Øv ja, den var træls.... Krydser finger for at du ikke er gravid. Ville være rigtig synd der skal gå et liv til spilde fordi i var dumdristige i en hed sitiuation!

Held og lykke....

Kram

det var lige hvad jeg ville sige...  

håber sgu ik der er noget.!

og få får du lige et gok i nøden oveni!!! hm 

- altså har stået i samme situation, men vi valgte så at sige hvis jeg var gravid var det bare en nummer to, ret hurtigt efter haha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

MM1987

For pokker da...

Når du nu ikke ønsker det, så håber jeg da at en af os der ønsker får det... Føler mig meget beæret over at være nævnt...

Og det jeg siger nu er virkelig ikke til nogen hjælp, men mit skrukke hjerte kan slet ikke bære du skal have en abort - så hvis du er gravid, håber jeg I finder overskudet til at få en til... Og ja du må gerne slå mig...

Anmeld

12. september 2010

Diana...

Ahh for pokker da ØV ØV Hvor træls.  for at der ikke er noget. Jeg ved ikke om det kan hjælpe men det er bare meget normalt at den ikke kommer med det samme når man ammer eller er stoppet med at amme + det første år eftre man har født kan man slet ikke forvent at ens mens kommer til tiden eller overhoved kommer. Jeg gik 20 dage over tid 2 gange det første år uden at være gravid.

Knus til jer.

Anmeld

12. september 2010

LouiseNielsen

Mia Maia skriver:

For pokker da...

Når du nu ikke ønsker det, så håber jeg da at en af os der ønsker får det... Føler mig meget beæret over at være nævnt...

Og det jeg siger nu er virkelig ikke til nogen hjælp, men mit skrukke hjerte kan slet ikke bære du skal have en abort - så hvis du er gravid, håber jeg I finder overskudet til at få en til... Og ja du må gerne slå mig...

Kan så godt forstå din tanke....

Må være hårdt at kæmpe for at få en bebse, også er der en som vælger at få en abort hvis det bliver tilfældet. Fordi det ik lige passer ind lige nu og fordi de dummede sig i en hed affære....

Anmeld

12. september 2010

Lady Marion <3

Krydser også for den ikke er der , har selv lige fået mens efter at været gået 3 mdr over tid

Anmeld

12. september 2010

MM1987

LouiseNielsen skriver:

Må være hårdt at kæmpe for at få en bebse, også er der en som vælger at få en abort hvis det bliver tilfældet. Fordi det ik lige passer ind lige nu og fordi de dummede sig i en hed affære....

Nu synes jeg du drejer mit indlæg... For så langt tænker jeg...

Fordi en bliver gravid, og vælger en abort - er den graviditet jo ikke taget fra mig - der er heldigvis ikke et loft på hvor mange graviditeter der kommer på et år...

Jeg vil bare ikke have det skal lyde som om jeg er bitter hvis ander vælger en abort, når jeg ikke er gravid og ønsker det...

Håber det giver mening...

Anmeld

12. september 2010

Svei

LouiseNielsen skriver:

Synes måske ikke den her drejning er nødvendigt...kan I ikke tage den et andet sted.

Anmeld

12. september 2010

twinboys

Rosa Rosa Rosa... Var jeg dig... nej jeg har jo aldrig lavet dette her nr... men havde jeg var jeg løbet ned efter en graviditetstest lige med det samme...

Jeg krydser for at du ikke er med bebs / bebser...

Majbritt

Anmeld

12. september 2010

LouiseNielsen

Mia Maia skriver:

Nu synes jeg du drejer mit indlæg... For så langt tænker jeg...

Fordi en bliver gravid, og vælger en abort - er den graviditet jo ikke taget fra mig - der er heldigvis ikke et loft på hvor mange graviditeter der kommer på et år...

Jeg vil bare ikke have det skal lyde som om jeg er bitter hvis ander vælger en abort, når jeg ikke er gravid og ønsker det...

Håber det giver mening...

Så må du undskylde, jeg misforstod det du skrev.....

Anmeld

12. september 2010

Lillefe

Rosa skriver:

Ååååååh, DUMME ROSA!!!!!! DUM DUM DUM!!!!

Vi "kom til" at lave en smutter (den eneste gang jeg nogensinde har gjort det, på ære!) fordi de dumme kondomer bare skarver og er trælse og... ja, der er ingen undskyldning... Og nu er jeg så gået en uge over tid, og de fleste af jer kan nok huske at sidst blev jeg gravid 2 uger FØR vi begyndte at prøve, så det kunne lige passe at frøken superfertil er med rogn igen Der er ingen optræk til mens, og jeg plejer ellers at være ret præcis. Dammit!!!

Så i morgen kommer min veninde forbi med en graviditetstest... Hvis den er positiv så skal jeg have en abort, og hvem pokker har lyst til det? Ævv altså!

Kære vorherre, hvis du er der, vil du så ikke nok sende de to streger videre til en anden der fortjener dem og ønsker sig dem, f.eks. Mia Maia eller Kitty eller Ønskebarn74?

Rosa - dum,dum,dum!!!!

fingre for dig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.