Kryds for at jeg IKKE er gravid igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
jbk skriver:

Åh, derfor...jamen, lad os håbe der ikke er noget...og ellers er der jo altid fortrydelsespiller efter sådan en smutter..

Det er for sent nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

henh01

krydser fingre for at det bare er mens der driller

Anmeld

12. september 2010

Svei

Rosa skriver:

Det er for sent nu...

Ja...men vidste du ikke de fandtes eller? men det gør de, hvis nu..ikke at jeg håber du kommer til at stå der igen...

Anmeld

12. september 2010

Risen

Rosa skriver:

Det er for sent nu...

ÅH ÅH..  Krydser for at den lille flyver lige udenom dig og hen til Mia Maja eller en af de andre tøser .. 

Anmeld

12. september 2010

klmf

Rosa for dælen.... Vi sender lige stregerne videre i systemet!!

Anmeld

12. september 2010

Moderator

jbk skriver:

Ja...men vidste du ikke de fandtes eller? men det gør de, hvis nu..ikke at jeg håber du kommer til at stå der igen...

Jo, jeg vidste det godt, men han stod af i Roskilde, og så tror jeg bare vi fik efterrationaliseret det med "naaaaj, der er selvfølgelig ikke sket noget - det var jo bare EN gang, bla bla bla..." Men til en anden gang - der bliver ikke nogen anden gang, jeg har altid været mega påpasselig med den slags...

Anmeld

12. september 2010

Moderator

Rosa skriver:

Tak! Det er fandme for pinligt at man i min alder/situation ikke sørger for at beskytte sig - en 15-årig ved sgu da at man skal bruge kondom hvis man ikke vil være gravid

jamen er det ikke skønt at være ungdommelig!?

EJ, du har ret.. det er sgu for dumt! Selvom jeg faktisk synes det er forståeligt nok, er det dumt

Jeg tror du dunker dig selv rigeligt i hovedet, så jeg håber at det er din straf og at du ikke skal have foretaget en abort

Anmeld

12. september 2010

klmf

HVordan kan du vente helt til i morgen?? Der må da være en søndagsåbent Netto eller noget??

Anmeld

12. september 2010

Tina2

Åh for sulan da hvor træææææls!!!!!!  Jeg x'er for du IKKE er med rogn!!!!!

Anmeld

12. september 2010

Moderator

Risen skriver:

ÅH ÅH..  Krydser for at den lille flyver lige udenom dig og hen til Mia Maja eller en af de andre tøser .. 

Ja gør det!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.