Kryds for at jeg IKKE er gravid igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lotchen skriver:

Rosa for dælen.... Vi sender lige stregerne videre i systemet!!

Det er da det vi gør!!! Så vinder alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Svei

Rosa skriver:

Jo, jeg vidste det godt, men han stod af i Roskilde, og så tror jeg bare vi fik efterrationaliseret det med "naaaaj, der er selvfølgelig ikke sket noget - det var jo bare EN gang, bla bla bla..." Men til en anden gang - der bliver ikke nogen anden gang, jeg har altid været mega påpasselig med den slags...

Åh...jamen, så BURDE risikoen for gravidtet da også være meget lille..men men men...jeg er selv blevet gravid efter jeg tog en fortrydelsespille, så nogle bliver jo bare alt for let...

Anmeld

12. september 2010

Moderator

lotchen skriver:

HVordan kan du vente helt til i morgen?? Der må da være en søndagsåbent Netto eller noget??

Jaah, men jeg har lidt tømmermænd i dag så jeg fortrænger det til i morgen og nøjes med at lukke det ud her...

Anmeld

12. september 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Åh for sulan da hvor træææææls!!!!!!  Jeg x'er for du IKKE er med rogn!!!!!

Tak

Anmeld

12. september 2010

klmf

Rosa skriver:

Jaah, men jeg har lidt tømmermænd i dag så jeg fortrænger det til i morgen og nøjes med at lukke det ud her...

Hvad siger svenskefanden? Bander han kondomer ad H til??

Anmeld

12. september 2010

Sofia

Krydser alle mine fingre for at du ikke er gravid - kan godt se at det vil være meget hurtigt at være gravid igen, og en abort er jo slet ikke rar. HÅBER du ikke behøver nogen af delene!!

Anmeld

12. september 2010

Moderator

lotchen skriver:

Hvad siger svenskefanden? Bander han kondomer ad H til??

Uha, han sover endnu, så jeg lader ham lige hvile ud inden jeg ridser sagen op... Hvis jeg kender ham ret så siger han bare "nej, det tror jeg ikke på. Du er ikke gravid, det ved jeg!" Denial denial denial, det er hans foretrukne strategi

Anmeld

12. september 2010

Moderator

Sofia skriver:

Krydser alle mine fingre for at du ikke er gravid - kan godt se at det vil være meget hurtigt at være gravid igen, og en abort er jo slet ikke rar. HÅBER du ikke behøver nogen af delene!!

Tak Sofia

Anmeld

12. september 2010

LouiseNielsen

Øv ja, den var træls.... Krydser finger for at du ikke er gravid. Ville være rigtig synd der skal gå et liv til spilde fordi i var dumdristige i en hed sitiuation!

Held og lykke....

Kram

Anmeld

12. september 2010

klmf

Rosa skriver:

Uha, han sover endnu, så jeg lader ham lige hvile ud inden jeg ridser sagen op... Hvis jeg kender ham ret så siger han bare "nej, det tror jeg ikke på. Du er ikke gravid, det ved jeg!" Denial denial denial, det er hans foretrukne strategi

Dén kender jeg kun alt for godt Herhjemme må man ikke bekymre sig eller tænke over noget som helst, så er man nærmest depressiv Altså, vi kan ikke undvære de mænd, men nogle gange altså... Så synes man godt man havde lyst til lige at lade det komme an på en prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.