Kryds for at jeg IKKE er gravid igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.101 visninger
45 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ååååååh, DUMME ROSA!!!!!! DUM DUM DUM!!!!

Vi "kom til" at lave en smutter (den eneste gang jeg nogensinde har gjort det, på ære!) fordi de dumme kondomer bare skarver og er trælse og... ja, der er ingen undskyldning... Og nu er jeg så gået en uge over tid, og de fleste af jer kan nok huske at sidst blev jeg gravid 2 uger FØR vi begyndte at prøve, så det kunne lige passe at frøken superfertil er med rogn igen Der er ingen optræk til mens, og jeg plejer ellers at være ret præcis. Dammit!!!

Så i morgen kommer min veninde forbi med en graviditetstest... Hvis den er positiv så skal jeg have en abort, og hvem pokker har lyst til det? Ævv altså!

Kære vorherre, hvis du er der, vil du så ikke nok sende de to streger videre til en anden der fortjener dem og ønsker sig dem, f.eks. Mia Maia eller Kitty eller Ønskebarn74?

Rosa - dum,dum,dum!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Moderator

åh for fanden da, Rosa!

Jeg krydser alle mine fingre (og Lauras) for at stregerne flyver videre til den næste i rækken!!!

Går ud fra du kommer med en update i morgen!

En kæmpe krammer får du i hvert fald lige!!!!!!!!!!!

Anmeld

12. september 2010

Svei

Øv, hvor træls...krydser for der ikke er noget og er der, så er en abort jo heldigvis ikke et kæmpe indgreb...har selv været igennem det og jeg har ikke fortrudt overhoved.

Men hvad med om du fik en spiral eller noget...

Anmeld

12. september 2010

Muffinmus

you said it!!!

Men Hvis ik ikke kan finde ud af at bruge gummi som i skal, så brug noget andet. Det er bare en opringning til din læge og så har du p-piller,, nuvaring eller noget helt andet. Muligehderne er mange, og ammer du kan nuvaringen sagtens bruges alligevel... Det gjorde jeg i hvert fald med min læges accept.

Så ja, håber sørmne ikke du er gravid, men godt du ved det var meget dumt gjort:-):-)Er sikker på din dårlige samvittighedog bekymring er straf nok:-)

Anmeld

12. september 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

åh for fanden da, Rosa!

Jeg krydser alle mine fingre (og Lauras) for at stregerne flyver videre til den næste i rækken!!!

Går ud fra du kommer med en update i morgen!

En kæmpe krammer får du i hvert fald lige!!!!!!!!!!!

Tak! Det er fandme for pinligt at man i min alder/situation ikke sørger for at beskytte sig - en 15-årig ved sgu da at man skal bruge kondom hvis man ikke vil være gravid

Anmeld

12. september 2010

henh01

Øv øv øv hvor gammel er det dit barn er?

Anmeld

12. september 2010

Moderator

jbk skriver:

Øv, hvor træls...krydser for der ikke er noget og er der, så er en abort jo heldigvis ikke et kæmpe indgreb...har selv været igennem det og jeg har ikke fortrudt overhoved.

Men hvad med om du fik en spiral eller noget...

Jeg vil bare tilbage på p-ring, men min læge sagde at det ville nedsætte mælkeproduktionen væsentligt så derfor har jeg ventet, men nu er amningen helt stoppet, så nu kan jeg starte igen - fra næste mens selvfølgelig Og tak!

Anmeld

12. september 2010

Moderator

henh01 skriver:

Øv øv øv hvor gammel er det dit barn er?

4 måneder, så det er alt for tidligt!

Anmeld

12. september 2010

Moderator

MariaE skriver:

you said it!!!

Men Hvis ik ikke kan finde ud af at bruge gummi som i skal, så brug noget andet. Det er bare en opringning til din læge og så har du p-piller,, nuvaring eller noget helt andet. Muligehderne er mange, og ammer du kan nuvaringen sagtens bruges alligevel... Det gjorde jeg i hvert fald med min læges accept.

Så ja, håber sørmne ikke du er gravid, men godt du ved det var meget dumt gjort:-):-)Er sikker på din dårlige samvittighedog bekymring er straf nok:-)

Hehe, tak... Men som sagt til Eva, så gik jeg og ventede på at komme på nuvaring igen...

Anmeld

12. september 2010

Svei

Rosa skriver:

Jeg vil bare tilbage på p-ring, men min læge sagde at det ville nedsætte mælkeproduktionen væsentligt så derfor har jeg ventet, men nu er amningen helt stoppet, så nu kan jeg starte igen - fra næste mens selvfølgelig Og tak!

Åh, derfor...jamen, lad os håbe der ikke er noget...og ellers er der jo altid fortrydelsespiller efter sådan en smutter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.