½ koreansk & ½ dansk <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Slettet

mor-til-vanessa skriver:

min datters far er afro amerikansk ( altså sort )

vi er ikke sammen mere, men du kan lige få et billede af vores datter. synes jo selvfølgelig selv hun er vildt smuk. hun fik sine krøller da hun var omkring 4mdr og har altid haft blå øjne, hvilket ikke bliver set så tit.

men sådan ser hun ud

knus liv

Fuck hun er smuk!!!   ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

mor-til-vanessa

Swips.. skriver:

Fuck hun er smuk!!!   ... 

tusind tak

er sikker på det er en kommende tyra banks

Anmeld

22. september 2010

Slettet

mor-til-vanessa skriver:

tusind tak

er sikker på det er en kommende tyra banks

Forget Tyra! - Din datter kommer sguda til at slå hende med flere meter! (Seriøst!)

Anmeld

22. september 2010

mor-til-vanessa

Swips.. skriver:

Forget Tyra! - Din datter kommer sguda til at slå hende med flere meter! (Seriøst!)

tak tak.

ja man kan jo håbe...

Anmeld

22. september 2010

Slettet

FrøkenHedegaard skriver:

HOLD DA OP - sikke mange der gad give sig tid til at svare, og ikke mindst smide nogle dejlige billeder ind

Ihhhaaa, jeg glæder mig bare helt tosset til han kommer ud - så jeg kan se hvor LÆKKER han er!! For LÆKKER det bliver han jo - det er jo min søn

Men altså helt generelt, er "blandingsbørn" så ikke bare smukke? Jeg tror aldrig, at jeg har set sådan et barn og tænkt at det havde da godt nok været en smule uheldig fra naturens side... Eller hvad man nu skal sige

Anmeld

22. september 2010

anna-jonas

Her kommer lige lidt billeder af min søn Jonas, som er blandingsprodukt af en 1/2 indonesisk far, og en dansk mor.

Han er gået hen og blevet mørkere end hans far, men med mere europæiske træk. Han er nu 14 år.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. september 2010

anna-jonas

Her kommer lige lidt billeder af min søn Jonas, som er blandingsprodukt af en 1/2 indonesisk far, og en dansk mor.

Han er gået hen og blevet mørkere end hans far, men med mere europæiske træk. Han er nu 14 år.

Anmeld

22. september 2010

karina1980

Mettemus skriver:

Ih også mig!!! Jeg er også ved at gå til af spænding for hvordan vores lille supermand kommer til at se ud! Forestiller mig i hvert fald hans farver, da mørkt hår og øjne vist altid vil være dominerende i forhold til mine blå øjne og lyse hår...

det er altså ikke altid, min søn har lyst hår og blå øjne som mig, men hans far har mørkt hår og brune øjne.

så der er undtagelser

Anmeld

22. september 2010

Miamaja

Min guldklump er ogsaa smuk blanding, men af afrikansk/amerikansk oprindelse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. september 2010

Omerovic

FrøkenHedegaard skriver:

.. Kæresten er fra KOREA og jeg er fra DANMARK

Nogen herinde, som har blandingsbørn - som denne sammensætning, som evt. har lyst til at vise lidt billeder..

Er SÅ nysgerrige efter at se billeder

Krams Rikke

lille fyreren i maven her, bliver os halv halv altså halv bosnier og halv dansker..

der er ik så stor forskel på mig og min mand, altså med træk og farve, jeg er dog mere mørk end min mand hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.