Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
.. Kæresten er fra KOREA og jeg er fra DANMARK
Nogen herinde, som har blandingsbørn - som denne sammensætning, som evt. har lyst til at vise lidt billeder..
Er SÅ nysgerrige efter at se billeder
Krams Rikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan kun blive et yndigt barn Sikke smukke øjne du har
dorthemus skriver: Det kan kun blive et yndigt barn Sikke smukke øjne du har
Åhh, tusind tak for utrolig SMUKKE ord
Altså jeg har ikke nogen billeder, men handler tit ind i Netto med par hvor hun er dansk og han er af Asiatisk afstamning - og deres barn er vildt smukt...
Det er også nogen lækre forældre, lige som jer
Mia Maia skriver: Altså jeg har ikke nogen billeder, men handler tit ind i Netto med par hvor hun er dansk og han er af Asiatisk afstamning - og deres barn er vildt smukt... Det er også nogen lækre forældre, lige som jer
Åhh tak...
Glæder mig HELT fantastisk meget til han kommer ud til OS..
Min kæreste blev fundet på en trappe til en politistation i Seoul - 2 timer gammel ((Skød de ham til)) og blev så adopteret til Danmark i en alder af 6 måneder.. SÅ der er ingen babybilleder af ham - så det gør bare det hele meget mere spændende altså
Ih også mig!!! Jeg er også ved at gå til af spænding for hvordan vores lille supermand kommer til at se ud! Forestiller mig i hvert fald hans farver, da mørkt hår og øjne vist altid vil være dominerende i forhold til mine blå øjne og lyse hår...
Hold da fast, BRUNE og BLÅ øjne
Det bliver da en lækkermås af en baby
Mettemus skriver: Ih også mig!!! Jeg er også ved at gå til af spænding for hvordan vores lille supermand kommer til at se ud! Forestiller mig i hvert fald hans farver, da mørkt hår og øjne vist altid vil være dominerende i forhold til mine blå øjne og lyse hår...
... Det er bare SÅ spændende altså..
Jeg forestiller mig der kommer sådan en lille trold ud - med MASSER af mørkt hår på hovedet
Laulund87 skriver: Hold da fast, BRUNE og BLÅ øjne Det bliver da en lækkermås af en baby
Takker
Jah, vil ligger i hver vores ende af farveskalaen, når det gælder øjne..
FrøkenHedegaard skriver: Takker Jah, vil ligger i hver vores ende af farveskalaen, når det gælder øjne..
Det må man sige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128