½ koreansk & ½ dansk <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Fru.Mäes <3

Laulund87 skriver:

Det må man sige

Kunne da være sjovt, hvis min bette dreng fik mørkt hår også blå øjne.. MEN tror nok FARmand kommer til at dominere i dette tilfælde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Mettemus

FrøkenHedegaard skriver:

... Det er bare SÅ spændende altså..

Jeg forestiller mig der kommer sådan en lille trold ud - med MASSER af mørkt hår på hovedet

Ja nemlig! Vi har babybilleder af Jens fra da han var helt ny, og han var dækket (!!!) af fint, fint, sort hår Men ellers lignede han faktisk kaukasiske babyer ret meget, det asiatiske slog først igennem efter et par måneder. Kan se du har termin et par måneder før mig - du må lige smide en hel masse billeder ud!!!

Anmeld

12. september 2010

Fru.Mäes <3

Mettemus skriver:

Ja nemlig! Vi har babybilleder af Jens fra da han var helt ny, og han var dækket (!!!) af fint, fint, sort hår Men ellers lignede han faktisk kaukasiske babyer ret meget, det asiatiske slog først igennem efter et par måneder. Kan se du har termin et par måneder før mig - du må lige smide en hel masse billeder ud!!!

Tro mig jeg kommer til at SPAME baby.dk med billeder af mit lille vidunder - når han kommer ud

Anmeld

12. september 2010

Mettemus

FrøkenHedegaard skriver:

Tro mig jeg kommer til at SPAME baby.dk med billeder af mit lille vidunder - når han kommer ud

Det vil jeg glæde mig rigtig meget til!!!

Anmeld

12. september 2010

Laulund87

FrøkenHedegaard skriver:

Kunne da være sjovt, hvis min bette dreng fik mørkt hår også blå øjne.. MEN tror nok FARmand kommer til at dominere i dette tilfælde

Det kunne være så sødt, men man ved jo aldrig hvad resultatet bliver

Min mand har helt blå øjne og jeg ville elske hvis vores datter snuppede det fra ham, men nej de er begyndt at blive grønne

(hun er 9 måneder) Men pyt det går nok

Anmeld

12. september 2010

Fru.Mäes <3

Laulund87 skriver:

Det kunne være så sødt, men man ved jo aldrig hvad resultatet bliver

Min mand har helt blå øjne og jeg ville elske hvis vores datter snuppede det fra ham, men nej de er begyndt at blive grønne

(hun er 9 måneder) Men pyt det går nok

Jah, pyt med det..

MEN man har vel altid en forestilling om, hvordan ens barn gerne må se ud...

.. Jeg ville som yngre, inden min kæreste, gerne have LYS håret og BLÅ øjet børn.. Får det total modsatte nu

Anmeld

12. september 2010

Laulund87

FrøkenHedegaard skriver:

Jah, pyt med det..

MEN man har vel altid en forestilling om, hvordan ens barn gerne må se ud...

.. Jeg ville som yngre, inden min kæreste, gerne have LYS håret og BLÅ øjet børn.. Får det total modsatte nu

Ja det har man, selvom det ikke betyder en dyt. Man er jo bare nysgerrig efter hvordan vidunderet ser ud

Ja det kan du nok godt regne med

Anmeld

12. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Silvermist herindefra stammer vidst fra Korea og har børn med en islandsk mand - du kunne se billederne af hendes piger - de er underskønne!!!!

Anmeld

12. september 2010

mor-til-vanessa

min datters far er afro amerikansk ( altså sort )

vi er ikke sammen mere, men du kan lige få et billede af vores datter. synes jo selvfølgelig selv hun er vildt smuk. hun fik sine krøller da hun var omkring 4mdr og har altid haft blå øjne, hvilket ikke bliver set så tit.

men sådan ser hun ud

knus liv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. september 2010

Lillefe

FrøkenHedegaard skriver:

hehe nej det skal du ikke være sikker på blå øjene er stort set lige så dominerende som brune det er kun folk med evt. grønne eller blandins øjne hvor den brune tigere dominere.. min kæreste har sort afrkaner (og indianer i sig) og her er hans dreng helt lys med blå øjne! (min kærestes mor havde blå øjne) og datter ja hun er jo helt mørk ligesom far.. så jeg er også meget spændt på lillebror Men jeg kan sige at min kæreste har en halv søster både fra mors og fars side og hende søsteren fra fars side har grønne øjne og er mørk hvor søsteren fra moresn side har to lyse børn og en som nærmest er mulat (de lyse børn med grønne øjne og lysebrundt hår)

Min kærestes søster fra morens side har en helt sort far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.