½ koreansk & ½ dansk <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

lene

Perl skriver:

smukke

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Lone Jakobsen

jeg har 2 børn med en grønlandsk mand. ved godt det ikke er det samme....men kan se at der er mange ligheder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. september 2010

steph0804

mor-til-vanessa skriver:

min datters far er afro amerikansk ( altså sort )

vi er ikke sammen mere, men du kan lige få et billede af vores datter. synes jo selvfølgelig selv hun er vildt smuk. hun fik sine krøller da hun var omkring 4mdr og har altid haft blå øjne, hvilket ikke bliver set så tit.

men sådan ser hun ud

knus liv

Hun er simpelthen så smuk, hende må du have i kort snor når hun bliver teenager....

Anmeld

12. september 2010

mor-til-vanessa

steph0804 skriver:

Hun er simpelthen så smuk, hende må du have i kort snor når hun bliver teenager....

tusind tak. ja det tror jeg også jeg må... håber ikke hun knuser for mange hjerter

Anmeld

12. september 2010

Stepmom87

Jeg har desværre ikke tilladelse til at smide et billede ind, men min veninde har en datter der er ½ koreansk og ½ dansk, og hun er bare SÅÅÅÅ smuk.. Ville gerne selv have en, men tvivler på at manden forvandler sig til koreaner..

Anmeld

12. september 2010

Fru.Mäes <3

HOLD DA OP - sikke mange der gad give sig tid til at svare, og ikke mindst smide nogle dejlige billeder ind

Ihhhaaa, jeg glæder mig bare helt tosset til han kommer ud - så jeg kan se hvor LÆKKER han er!! For LÆKKER det bliver han jo - det er jo min søn

Anmeld

22. september 2010

acdp8620

mor-til-vanessa skriver:

vi er ikke sammen mere, men du kan lige få et billede af vores datter. synes jo selvfølgelig selv hun er vildt smuk. hun fik sine krøller da hun var omkring 4mdr og har altid haft blå øjne, hvilket ikke bliver set så tit.

men sådan ser hun ud

knus liv

Hold da op en lækkermås du har fået der

Hende kan jeg da bare slet ikke stå for

Anmeld

22. september 2010

mor-til-vanessa

acdp8620 skriver:

Hold da op en lækkermås du har fået der

Hende kan jeg da bare slet ikke stå for

tusind tak

Anmeld

22. september 2010

CiSo

mor-til-vanessa skriver:

men sådan ser hun ud

knus liv

ÅH, hvor er hun bare for lækker!!! SÅ smuk! 

Anmeld

22. september 2010

mor-til-vanessa

sophieamalia skriver:

ÅH, hvor er hun bare for lækker!!! SÅ smuk! 

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.