hvor tit gør i rent????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

B&J

mor-til-vanessa skriver:

nej tror heller ikke deres findes den perfekte mand eller nogen som er perfekte for den sags skyld

nej... smiler hvis vi var ja så ville verden da være kedelig og træls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

mor-til-vanessa

B&J skriver:

nej... smiler hvis vi var ja så ville verden da være kedelig og træls

ja det kan jeg give dig ret i

Anmeld

12. september 2010

quar20

vi støvsuger HVERDAG og vasker gulvene hver 3-4 dag.. Vi tørre støv af hver 4 dag, og vasker vores vinduer hver 14'dag..! Hmm. Vaske tøj og tømme opvasker, ordne det rene vasketøj, tørre toilettet over gør vi hverdag..!! Men Tino har også astmatisk bronkitisk og det er derfor vigtigt at han er i et rent miljø..! Måske jeg er lidt fanatisk i nogles øjne, men jeg kan bare godt li at der er pænt og rent - men man kan godt se at vi bor her..!! =)

Nårh jow og køleskabet får tur hver søndag..!! Men nu kommer jeg også fra et hjem hvor ALT bare fik lov at ligge, og det var smadder ulækkert.. Flyttede dog op til min kære farmand da jeg var 12 - og der var det slet ikke sådan..!!

Anmeld

12. september 2010

Mamalou

Sofia skriver:

Hold da op der er nogen der gør meget rent, får helt dårlig rengørings-samvittighed her

Jeg har ikke noget fast skema, gør det når det trænger, men skabe indvendigt, det sker max en gang hver halve år! Måske blir jeg mere hys når lille bebs kommer.

Så er vi to med dårlig samvittighed 

Jeg har heller ingen fast struktur i forhold til, hvornår jeg/vi gør rent, men gør det når det trænger...

Anmeld

12. september 2010

klmf

Ikke tit nok Men har så også en dårlig ryg, der gør at støvsugning og gulvvask udløser i hvert fald to dage på ekstra smertestillende, plus at så kan jeg glemem alt om at sove godt og kunne løfte Oliver om natten. Så bliver man lidt mere overbærende med nullermændene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.