hvor tit gør i rent????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

NatasjaL

Sofia skriver:

Hold da op der er nogen der gør meget rent, får helt dårlig rengørings-samvittighed her

Jeg har ikke noget fast skema, gør det når det trænger, men skabe indvendigt, det sker max en gang hver halve år! Måske blir jeg mere hys når lille bebs kommer.

lider også af rengørings vandvid, kan ikke slappe af hvis det roder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

mor-til-vanessa

Sofia skriver:

Hold da op der er nogen der gør meget rent, får helt dårlig rengørings-samvittighed her

Jeg har ikke noget fast skema, gør det når det trænger, men skabe indvendigt, det sker max en gang hver halve år! Måske blir jeg mere hys når lille bebs kommer.

jeg synes ikke jeg gør meget rent. slet ikke i forhold til dem der støvsuger hver dag. det gider jeg bare ikke. hader at gøre rent, men det jo desvære en pligt...

Anmeld

12. september 2010

Svei

Når jeg har tid, energi, lyst, får gæster, når der trænger, når jeg ikke kan holde ud at glo på det...har ikke nogen bestemt dag, da jeg ikke gider sætte mit liv i system på den måd eog da slet ikke med noget så kedeligt...

Anmeld

12. september 2010

Sofia

NatasjaL skriver:

lider også af rengørings vandvid, kan ikke slappe af hvis det roder

okay, ja det kan jeg ikke påstå jeg lider af - men har det også bedst når der er ryddet op osv

Anmeld

12. september 2010

NatasjaL

Sofia skriver:

okay, ja det kan jeg ikke påstå jeg lider af - men har det også bedst når der er ryddet op osv

og kæresten er det stik modsatte, han skal næsten falde og brække benene før jeg gider lave noget

Anmeld

12. september 2010

Sofia

mor-til-vanessa skriver:

jeg synes ikke jeg gør meget rent. slet ikke i forhold til dem der støvsuger hver dag. det gider jeg bare ikke. hader at gøre rent, men det jo desvære en pligt...

Ja jeg hader også at gøre rent, hvor meget jeg end elsker det bagefter når det er gjort

Anmeld

12. september 2010

Sabina92

NatasjaL skriver:

ja, vi er så to voksne og tø børn, dog kun den store der spiser alm mad

vasketøj syns jeg vi har hele tiden hehe.

Præcis, det samme her ((; der er vel altid noget der trænger til at blive gjordt rent.. Vi er flytte i ny lejlighed for ca.3 mdr. siden og jeg kan bare blive ved med at finde pis og lort, skidt fra dem der boede her før, det er for klamt selvom jeg gjorde alt rent inden vi selv flytte ind.. Den anden dag opdagede jeg under et skab der sad men masse madrester, som om det har løbet ned af skabene.. Føj for helved, det er total indgroet. Hvor må det være pinligt for dem  

Anmeld

12. september 2010

Maja_4000

jbk skriver:

Når jeg har tid, energi, lyst, får gæster, når der trænger, når jeg ikke kan holde ud at glo på det...har ikke nogen bestemt dag, da jeg ikke gider sætte mit liv i system på den måd eog da slet ikke med noget så kedeligt...

Anmeld

12. september 2010

L-Mortil3

ja jeg føler mig nærmest som en omvandrende rengøringsrobot, jeg støvsuger 2 gange om dagen, vasker gulv 1 gang om dagen, tørrer støv af hver anden dag, gør wc rent 2 gange i ugen....

Men vi har så også en Golden Retriever der sviiiiner

(Og så er jeg led ved at have folk på besøg hvis ikke der er rent, tænk nu de synes det var et ulækkert sted at være )

Anmeld

12. september 2010

L-Mortil3

Line&Liam skriver:

ja jeg føler mig nærmest som en omvandrende rengøringsrobot, jeg støvsuger 2 gange om dagen, vasker gulv 1 gang om dagen, tørrer støv af hver anden dag, gør wc rent 2 gange i ugen....

Men vi har så også en Golden Retriever der sviiiiner

(Og så er jeg led ved at have folk på besøg hvis ikke der er rent, tænk nu de synes det var et ulækkert sted at være )

Åh ja og vasker ca. 3 maskiner om dagen ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.