hvor tit gør i rent????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.990 visninger
44 svar
0 synes godt om
12. september 2010

mor-til-vanessa

hej alle de damer/piger/kvinder/mænd derude-

hvor tit gør i rent hos jer???

jeg gør hvad jeg vil kalde hovedrent 1 gang i ugen. altså tørrer støv af, skurer toilet/badekar, tørrer alle overflader og spejle af, støvsuger. hvis ser trænger vasker jeg gulv, men ellers vasker jeg gulv hver 2.uge ca.

støvsuger måske 2 gange i ugen, men synes ikke mig og min datter sviner så meget, så tit synes jeg ikke rigtig det trænger. 

har for første gang i dag vasket alle vinduer i lejligheden og har boet her 1år til oktober, så de trængte altså vildt meget og har tænkt på det længe. har i sommer taget alt ud af skabe og vasket dem grundigt. 

kan godt lide der er rent og pænt, men behøver ikke være klinisk rent og kan såmænt være længe om f.eks at lægge det tørre vasketøj væk.

hvad med jer, hvad gør i???

hilsen liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Sabina92

mor-til-vanessa skriver:

hej alle de damer/piger/kvinder/mænd derude-

hvor tit gør i rent hos jer???

jeg gør hvad jeg vil kalde hovedrent 1 gang i ugen. altså tørrer støv af, skurer toilet/badekar, tørrer alle overflader og spejle af, støvsuger. hvis ser trænger vasker jeg gulv, men ellers vasker jeg gulv hver 2.uge ca.

støvsuger måske 2 gange i ugen, men synes ikke mig og min datter sviner så meget, så tit synes jeg ikke rigtig det trænger. 

har for første gang i dag vasket alle vinduer i lejligheden og har boet her 1år til oktober, så de trængte altså vildt meget og har tænkt på det længe. har i sommer taget alt ud af skabe og vasket dem grundigt. 

kan godt lide der er rent og pænt, men behøver ikke være klinisk rent og kan såmænt være længe om f.eks at lægge det tørre vasketøj væk.

hvad med jer, hvad gør i???

hilsen liv

Jeg gør hovedrent en gang om ugen altså tørre alle skabe osv, af inden vendigt. Men tørre alle overflader af, samt gør wcet rent hver dag, støvsuger nok hver 2. dag ((:

Anmeld

12. september 2010

NatasjaL

jeg gør rent hver dag altså dvs, støvsuger, ordner vasketøj, tømmer opvaskemaskine, rydder op, og tørre støv af.

gulvet bliver vasket 2-3 gange om ugen

Anmeld

12. september 2010

mor-til-vanessa

NatasjaL skriver:

jeg gør rent hver dag altså dvs, støvsuger, ordner vasketøj, tømmer opvaskemaskine, rydder op, og tørre støv af.

øj det var meget. jeg synes selv jeg gær meget rent

Anmeld

12. september 2010

Sabina92

NatasjaL skriver:

Jeg vasker også tøj hver dag og en fuld opvasker, det er egentlig ret sygt i forhold til vi kun er to voksne

Anmeld

12. september 2010

Sofia

Hold da op der er nogen der gør meget rent, får helt dårlig rengørings-samvittighed her

Jeg har ikke noget fast skema, gør det når det trænger, men skabe indvendigt, det sker max en gang hver halve år! Måske blir jeg mere hys når lille bebs kommer.

Anmeld

12. september 2010

Maja_4000

Jeg gør ikke rent særlig tit - det klarer kæresten :p Altså støvsugning og sådan ..

Jeg vasker tøj og tømmer opvasker og de der "ting man er nødt til" når maskinen er fuld xD

Anmeld

12. september 2010

otlitrom

Sofia skriver:

Hold da op der er nogen der gør meget rent, får helt dårlig rengørings-samvittighed her

Jeg har ikke noget fast skema, gør det når det trænger, men skabe indvendigt, det sker max en gang hver halve år! Måske blir jeg mere hys når lille bebs kommer.

Anmeld

12. september 2010

NatasjaL

Sabina92 skriver:

Jeg vasker også tøj hver dag og en fuld opvasker, det er egentlig ret sygt i forhold til vi kun er to voksne

ja, vi er så to voksne og tø børn, dog kun den store der spiser alm mad

vasketøj syns jeg vi har hele tiden hehe.

Anmeld

12. september 2010

SiLiMiMa

hele tiden - det trænger altid et eller andet sted i huset!

men jeg kan nu også godt li at gøre rent - og specielt bagefter

heise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.