hvor tit gør i rent????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

dorthemus

Shit mand, føler mig helt ramt  Jeg gør ikke nær så tit rent som jeg gjorde før jeg fik barn. Synes det er svært at finde tiden til det og vil hellere være sammen med min datter...men jeg elsker når der er rent og pænt herhjemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

B&J

Gør altid 1gang om ugen hvor det er det hele og ca 1gang om måneden hvor alt bliver tømt ud af skabene osv... og ellers støvsuger jeg hvis der trænger ud over den engang om ugen tøj ordner jeg når der er fyldt op og opvask helst hverdag men den skipper engang i mellem

Anmeld

12. september 2010

mor-til-vanessa

B&J skriver:

Gør altid 1gang om ugen hvor det er det hele og ca 1gang om måneden hvor alt bliver tømt ud af skabene osv... og ellers støvsuger jeg hvis der trænger ud over den engang om ugen tøj ordner jeg når der er fyldt op og opvask helst hverdag men den skipper engang i mellem

åhhh hader bare det der vasken op. det står mig ud af halsen. men gør det som regel også hver dag.

har heldigvis købt en opvasker, har bare ikke fået den endnu

Anmeld

12. september 2010

melek2303

Jeg tørrer støv af, vasker gulv, ordner badeværelse 1 gang om ugen. Jeg støvsuger også et par gange om ugen, synes ikke min datter skal kvæles i nullermænd:-) Hovedrengøringen sker sjældent, for kan ikke lige nå at tømme skabe mm mens den lille sover, så det kommer nok en dag:-) Vinduer og gardinvask sker ca hver halve år... 

Jeg led også af rengøringsvanvid, og at blev vasket hver uge før jeg fik min datter, men nu vil jeg også hellere hygge med hende end at gøre rent hele tiden.. Hun er jo ikke en udstillingsdukke he he:-) Men glæder mig til den dag hvor jeg virkelig kan få tømt ud og tørret af alle steder... 

Jeg synes også bare at om aftenen så er man sku lidt halvtræt, og vil gerne hygge lidt med manden, så gider jeg ikke gå og fange nullermænd:-)

Men gad godt jeg havde lidt ekstra energi til at give den en ordentlig skalle her hjemme:-) Hader nemlig også når man føler der ikke er ordentlig rent, selvom man støvsuger, og tørrer støv af mm. 

Man kan blive ved og ved og ved og ved... Synes at når man er kommet hele vejen rundt så skal man starte forfra ØV!

Anmeld

12. september 2010

NatasjaL

Sabina92 skriver:

Præcis, det samme her ((; der er vel altid noget der trænger til at blive gjordt rent.. Vi er flytte i ny lejlighed for ca.3 mdr. siden og jeg kan bare blive ved med at finde pis og lort, skidt fra dem der boede her før, det er for klamt selvom jeg gjorde alt rent inden vi selv flytte ind.. Den anden dag opdagede jeg under et skab der sad men masse madrester, som om det har løbet ned af skabene.. Føj for helved, det er total indgroet. Hvor må det være pinligt for dem  

ej hvor ulækkert :O

Anmeld

12. september 2010

B&J

mor-til-vanessa skriver:

åhhh hader bare det der vasken op. det står mig ud af halsen. men gør det som regel også hver dag.

har heldigvis købt en opvasker, har bare ikke fået den endnu

åhh samme her og drømmer om en opvaskemaskine der løber ind af min dør og siger brug mig brug mig hihihhihihi

Anmeld

12. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Badeværelset 1-2 gange om ugen, men ellers når jeg gider eller det trænger

Anmeld

12. september 2010

mor-til-vanessa

B&J skriver:

åhh samme her og drømmer om en opvaskemaskine der løber ind af min dør og siger brug mig brug mig hihihhihihi

det kan jeg godt forstå... man kan tit få nogle billige nogle

Anmeld

12. september 2010

Trolde_mor

Herhjemme har vi opvasker der kører ca. hver anden dag. Super lækkert

Mht. rengøring, tager vi lidt hver dag, sådan lige hvad man føler for.

Toilettet bliver rengjort ca. hver anden dag, og vasken derude ordner jeg stort set hver dag, er jo alligevel lige derude og skal vaske hænder, og produkterne står op på en hylde - så det er så lige til hehe

Støvsuger hver dag stort set, pga. hund og to katte. Når Kian kommer kunne jeg forestille mig, det bliver fast hver dag, og så måske lidt med kosten også.(dog har han kravlegård, så han ikke skal ligge og rode rundt ved alt pelsen på gulvet hehe

Anmeld

12. september 2010

Trolde_mor

Hov den kom x 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.