Jeg tørrer støv af, vasker gulv, ordner badeværelse 1 gang om ugen. Jeg støvsuger også et par gange om ugen, synes ikke min datter skal kvæles i nullermænd:-) Hovedrengøringen sker sjældent, for kan ikke lige nå at tømme skabe mm mens den lille sover, så det kommer nok en dag:-) Vinduer og gardinvask sker ca hver halve år...
Jeg led også af rengøringsvanvid, og at blev vasket hver uge før jeg fik min datter, men nu vil jeg også hellere hygge med hende end at gøre rent hele tiden.. Hun er jo ikke en udstillingsdukke he he:-) Men glæder mig til den dag hvor jeg virkelig kan få tømt ud og tørret af alle steder...
Jeg synes også bare at om aftenen så er man sku lidt halvtræt, og vil gerne hygge lidt med manden, så gider jeg ikke gå og fange nullermænd:-)
Men gad godt jeg havde lidt ekstra energi til at give den en ordentlig skalle her hjemme:-) Hader nemlig også når man føler der ikke er ordentlig rent, selvom man støvsuger, og tørrer støv af mm.
Man kan blive ved og ved og ved og ved... Synes at når man er kommet hele vejen rundt så skal man starte forfra ØV!
Anmeld