Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mamalou skriver: Jeg ligger hjemme hos mine forældre med kvalme, som jeg har døjet med så godt som hele dagen... Men altid rart at blive passet op og nusset omkring - og baby.dk er skøn underholdning her på sofaen God søndag til jer alle
Jeg ligger hjemme hos mine forældre med kvalme, som jeg har døjet med så godt som hele dagen...
Men altid rart at blive passet op og nusset omkring - og baby.dk er skøn underholdning her på sofaen
God søndag til jer alle
Mener selvfølgelig god lørdag - det må være kvalmen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mamalou skriver: Mener selvfølgelig god lørdag - det må være kvalmen
Hehe, det er vidst kvalmen... ;) Dejligt at blive nusset om... :)
Tanja78 skriver: Vi har haft en hyggelørdag uden planer! Men har besøgt pigernes gudmor og gudfar og derefter kørt til Bjæversko for at se mors gamle håndbold spille - og så måtte skoene jo frem og dermed var jeg med i min første håndboldkamp i 1½ år.. Sikkert et kønt syn for alle og manden har spillet fodbold. Nu har vi spist lagt ungerne i seng og jeg nørder den lige på comp. lidt mens vi ser - hjælp jeg er i Japan. Så en totalt hyggeaften
Vi har haft en hyggelørdag uden planer! Men har besøgt pigernes gudmor og gudfar og derefter kørt til Bjæversko for at se mors gamle håndbold spille - og så måtte skoene jo frem og dermed var jeg med i min første håndboldkamp i 1½ år.. Sikkert et kønt syn for alle og manden har spillet fodbold. Nu har vi spist lagt ungerne i seng og jeg nørder den lige på comp. lidt mens vi ser - hjælp jeg er i Japan.
Så en totalt hyggeaften
Var det ikke skønt at spille igen?
StephanieJ skriver: Vi slapper bare af idag, og så er kæresten ved at forsøge sig med at bage brunsviger Tror den står på Fangerne på Fortet
Vi slapper bare af idag, og så er kæresten ved at forsøge sig med at bage brunsviger
Tror den står på Fangerne på Fortet
Mmm.. Lyder lækkert...
line melias mor skriver: bankooooooooo mig og min mor har printet 30 sider ud det skal nok blive sjovt god aften til alle
bankooooooooo mig og min mor har printet 30 sider ud det skal nok blive sjovt god aften til alle
Vandt I noget?
MoarJ skriver: Mmm.. Lyder lækkert...
Den blev også rigtig (u)lækker Sidder lige og smovser nu
MoarJ skriver: Vandt I noget?
neeeeeeeeej men vi hyggede os er blevet helt bidt af det
line melias mor skriver: neeeeeeeeej men vi hyggede os er blevet helt bidt af det
Skønt... :)
Jo jeg er lige kommet hjem efter 12 timer på job
Så nu slasker jeg den i sofaen, med min comp, og self på Baby.dk
Prinsessen sover.Manden ser Saw6.
Og jeg sidder her. Den film er simpelthen ikk noget for mig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128