Hvad laver I på sådan en Lørdag aften som idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.529 visninger
74 svar
0 synes godt om
11. september 2010

Mira0911

Vi er lige blevet færdig med alt det der tilhøre efter et måltid.. oprydning osv...

Fået fodret hunden + weekend "børnene"  De er nu ikke så ivrig efter at få noget at spise...

Tja, nu feder vi den i sofaen... Til lidt zapperi på betjeningen... Og venter på at farmand skal komme hjem fra København... Han er vidst hjemme om et par timer... De er I Odense nu for at spise...

Ja hvad laver I ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Ligger på fifaen og er syg

Anmeld

11. september 2010

Halbschön

MoarJ skriver:

Vi er lige blevet færdig med alt det der tilhøre efter et måltid.. oprydning osv...

Fået fodret hunden + weekend "børnene"  De er nu ikke så ivrig efter at få noget at spise...

Tja, nu feder vi den i sofaen... Til lidt zapperi på betjeningen... Og venter på at farmand skal komme hjem fra København... Han er vidst hjemme om et par timer... De er I Odense nu for at spise...

Ja hvad laver I ?

Hej søde..

Jamen her har jeg lige sendt lille Nicolai i seng, han var rigtig træt.. Og Jimmi ligger i sengen, og har faktisk gjort det hele dagen(og NEJ, jeg er ikke tilfreds).. Jeg har lige smurt en stor firkantet lagkage op, som jeg skal have pyntet senere.. Vi skal nemlig til fødselsdag imorgen formiddag ved Jimmis niece, som blir 3 år, så hun ville ha en Hello Kitty kage..

Anmeld

11. september 2010

Snefnug1984

Jeg ligger i sofaen med benet i gips efter en operation for snart 2 uger siden.. Hygger mig med baby.dk og sidder og venter på bingo banko på tv2 her kl. 20.. juhuuu....

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

Benjamin09 skriver:

Ligger på fifaen og er syg

Øv da også... Rigtig god bedring til dig...

Anmeld

11. september 2010

mor-til-vanessa

vanessa snart snart i seng og så skal jeg lige vaske op og rydde lidt op og så lege med min nye com

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

JordbærBlomst skriver:

Jeg ligger i sofaen med benet i gips efter en operation for snart 2 uger siden.. Hygger mig med baby.dk og sidder og venter på bingo banko på tv2 her kl. 20.. juhuuu....

Er det startet igen... ?

Anmeld

11. september 2010

LIZO

vi tog det nemme mad idag så vi fik pizza..   zoey har feber ( tænder) så gad ikke lave mad. hun er lige puttet. så nu venter jeg på kl bliver 20  så skal jeg spille bingo bango med liam.. vi elsker at hygge.. vi har købt lidt lækkert ind til det..

og så skal vi vist bare i seng.. har ikke sovet de sidste par nætte.. gabb gabb

Anmeld

11. september 2010

Snefnug1984

MoarJ skriver:

Er det startet igen... ?

yes yes det starter i aften...

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

Renée88 skriver:

Hej søde..

Jamen her har jeg lige sendt lille Nicolai i seng, han var rigtig træt.. Og Jimmi ligger i sengen, og har faktisk gjort det hele dagen(og NEJ, jeg er ikke tilfreds).. Jeg har lige smurt en stor firkantet lagkage op, som jeg skal have pyntet senere.. Vi skal nemlig til fødselsdag imorgen formiddag ved Jimmis niece, som blir 3 år, så hun ville ha en Hello Kitty kage..

Du smider da lige billeder på af kagen ikk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.