Hvad laver I på sådan en Lørdag aften som idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

Mira0911

Millesmammi skriver:

her skal vi spille bingo banko

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

XXSS

Vi har haft en hyggelørdag uden planer! Men har besøgt pigernes gudmor og gudfar og derefter kørt til Bjæversko for at se mors gamle håndbold spille - og så måtte skoene jo frem og dermed var jeg med i min første håndboldkamp i 1½ år.. Sikkert et kønt syn for alle  og manden har spillet fodbold. Nu har vi spist lagt ungerne i seng og jeg nørder den lige på comp. lidt mens vi ser - hjælp jeg er i Japan.

Så en totalt hyggeaften

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

Chritinap skriver:

Venter på at skulle føde, og ligger hele tiden og tænker på at hvert jag skal blive til veer Er i uge 38.

Celina er lige blevet puttet efter aftensmad og hyggebad med mor og far, så ser vi tv og skal bare hygge

Hold da op. er du så langt henne.... Synes næsten lige du har fortalt du var gravid...

Anmeld

11. september 2010

Steph_Laurits

Vi slapper bare af idag, og så er kæresten ved at forsøge sig med at bage brunsviger

Tror den står på Fangerne på Fortet

Anmeld

11. september 2010

line melias mor

bankooooooooo mig og min mor har printet 30 sider ud det skal nok blive sjovt god aften til alle

Anmeld

11. september 2010

line melias mor

MetteT skriver:

Jeg ska bare slappe af på sofaen med en go gammel dansk film.. Mens manden er i Vojens!!!!! ØV! Hvor ville jeg bare gerne derned også... Og så har de slettet DK4 fra vores tv pakke, så kan ikk engang selv se det..  (speedway)

Nu må det snart være min tur til at komme afsted..

Knus Mette

ej hvor vildt der er ikke mange piger der er til speedway elsker den sport. min nabo er Hans så er næsten vokset op med det. rigtig kedeligt du ikke kan følge med

Anmeld

11. september 2010

lulleh

MoarJ skriver:

Håber det er gået godt...

det gik ihvertfald rigtig godt. har det super og mærker slet ikke noget til narkosen mere

Anmeld

11. september 2010

NessaXenia

min kæreste er taget til københavn til housewarming hos han bedste ven, min søster er kommet for at have hyggeaften og vi har lige lavet lækker aftensmad og nu dynerne slæbt ind i sofaerne, slikskålen og colazero på stuebordet, sterienlysene tænd og gardinerne trukket for og så er det Bingo banko på tv2

Kæresten er først hjemme imorgen så vi skal bare hygge skal vi..

rigtig god lørdag aften  

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

lulleh skriver:

det gik ihvertfald rigtig godt. har det super og mærker slet ikke noget til narkosen mere

Hvor dejligt...

Anmeld

11. september 2010

Mamalou

Jeg ligger hjemme hos mine forældre med kvalme, som jeg har døjet med så godt som hele dagen... 

Men altid rart at blive passet op og nusset omkring - og baby.dk er skøn underholdning her på sofaen 

God søndag til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.