Hvad laver I på sådan en Lørdag aften som idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

MetteT

MoarJ skriver:

Slettet DK4? Det kan man da ikke?

Jeg ved ikke hvordan.. Den var bare lige pludselig væk for et par mdr siden da jeg sku se speedway..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

MetteT

twinboys skriver:

Jeg skal nok vinke til ham....

Det var godt...

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

BlyViol skriver:

farmerama   er blevet total bidt...

Andre der er derinde? Ansøg gerne JeMiAl  

Er selv derinde.. Andn84...

Anmeld

11. september 2010

twinboys

MetteT skriver:

Det var godt...

Smiler

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

MetteT skriver:

Jeg ved ikke hvordan.. Den var bare lige pludselig væk for et par mdr siden da jeg sku se speedway..

Ej hvor noget øv....

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

kitty skriver:

Jeg ligger på sofaen, som jeg har gjort hele dagen. Jeg kan ikke rigtig overskue noget, efter 18 dage på hormoner, så sofaen er snart flad Har ikke fået lavet aftensmad, og har også en lidt større opvask der skal ordnes.

Jeg glæder mig til midnat, der kommer manden hjem fra England. Han har været afsted onsdag til søndag i sidste uge, og så igen fra torsdag til i aften. Så nu glæder jeg mig bare til at få ham hjem!

Det bliver da super skønt at få ham hjem... :)

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

twinboys skriver:

Trængte til at få sovet, har været i underskud læææænge... så tog lige 4 timer... så er helt ved siden af mig selv nu...

Drengene er hos Dorte og Casper er til efter Kløften festival

Nu vil jeg i gang med at være lidt aktiv i huset...

Jeg skal i gang med at vaske borde og reoler af i træsæbe, så de kan få noget at leve af igen...

Vil lave lidt om i stuen bagefter... Er alene resten af aftenen til gemalen kommer hjem og så skal jeg putte hos ham...

Majbritt

Det lyder jo spændende med at rykke lidt rundt i stuen... :O)

Anmeld

11. september 2010

CiSo

jeg skal ud og gå med min hund, her om lidt! gruer for det i dette vejr!  Og så skal jeg bare hjem på sofaen og slappe af, til en omgang hygge og måske noget fangerne på fortet! Jeg har nemlig behov for at slappe af, da jeg har brugt eftermiddagen på at samle en kommode til lillemandens værelse, puha det var hårdt, når man er højgravid, hvis man kan kalde mig det!

god aften til jer.

Anmeld

11. september 2010

Kvindemin

Venter på at skulle føde, og ligger hele tiden og tænker på at hvert jag skal blive til veer Er i uge 38.

Celina er lige blevet puttet efter aftensmad og hyggebad med mor og far, så ser vi tv og skal bare hygge

Anmeld

11. september 2010

twinboys

MoarJ skriver:

Det lyder jo spændende med at rykke lidt rundt i stuen... :O)

Ja da.... men nu må jeg altså i gang med at få møblerne vasket... go go go go Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.