Hvor tit ser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Belinda83

Min datter har aldrig set sin farmor da hun døde af kræft før hun blev født, hendes farfar har hun set 1 gang da vi ik har haft kontakt til ham af forskellige årsager, men han er også død nu.

Men hendes normor og morfar har hun set ca 2 gange om ugen, men det stoppede her i nov da min mor valgte at hun ville skilles fra min far og hun flyttede til sverige med en ny mand og den nye mand vil ik have at hun kommer hos os pga min mand , så nu ser vi hende desværre kun hvis hun er på besøg hos min søster - men tilgengæld ser hun stadig sin morfar ca 2 gange om ugen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

trunte89

Farmor og farfar ser hun ikke, dem har vi ikke kontakt med.

Men hun ELSKER sin mormor og morfar, og ser dem hver uge. Morfar 1-2 gange om ugen, og mormor en 3-4 gange vil jeg tro. Det er meget sjældent, at der går mere end en uge.

Jeg er lykkelig for, at hun har så tæt et forhold til sin mormor og morfar. Og de nyder det mindst lige så meget som hun gør. Heldigvis.

Anmeld

12. september 2010

SiLiMiMa

hver uge - ofte flere gange dejligt!

især min mor ser børnene tit.

min svigerfar dumper tit forbi efter arbejde - ganske kort, men alligevel ser vi ham jo min svigermor knap så ofte mere efter at hun er begyndt at læse igen (til sosu-ass)

synes det er skønt at ha begge sæt så tæt på (svigerforældre bor 5 km herfra og mine forældre 11 km)

heise

Anmeld

12. september 2010

Muffinmus

Bedstemor/bedstefar- ca 2 gange om ugen da de bor relativt tæt på:-)

Mormor/morfar- 2-4 gange om måneden da de bor lidt længere væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.