Hvor tit ser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.681 visninger
33 svar
0 synes godt om
11. september 2010

N1

jeres børn mormor/morfar og farmor/farfar? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Mira0911

Julie ser ikke sin Mormor og kommer heller ikke til det mere..Julie bliver 2 år til Februar og har set sin mormor 5 gange fra hun kom til verden og til nu.. Længere historie..

Ellers ser hun da Farmor og farfar med jævne mellemrum...

Anmeld

11. september 2010

Laulund87

Min datter ser hendes mormor et par gange om ugen og det samme med hendes farfar.

Hendes morfar ser hun måske en gang, eller to, om måneden.

Hendes farmor har hun aldrig set. 

Anmeld

11. september 2010

oo

jamen farmor og farfar er døde, så det gir sig selv

mormor og bedstefar bor på sjælland og vi bor på fyn, så det blir vel en gang hver anden måned, går jeg ud fra...eller noget i den stil alt efter hvor mange penge de gider sponsorere broen med!

Anmeld

11. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

mormor og morfar.. næsten hver dag!

farmor og bedstefar og farfar og hans kæreste bor i jylland og dem ser vi ikke ret ofte! Vi så dem heller ikke ret ofte da vi boede i jylland... desværre! Men de har travlt

Anmeld

11. september 2010

*Sofie*

Malou ser sin farmor meget sjældent, og har aldrig mødt sin farfar.
Hun ser sin mormor (Bedste) lidt for tit måske *GS* Ai, det kan ikk blive for tit...De har det fantastisk sammen. Morfar (Bedstefar) ser hun ikk særlig tit. Han er alkoholiker, lissom farfar.  

Anmeld

11. september 2010

wamse

Mine børn ser mormor lidt forskelligt hvert især. Min ældste ser hende hver 2 måned eller lignende, den mellemste ser hende et par gange om ugen fordi hans fritidsjob ligger tæt på hendes bopæl, og min yngste ser hende hver 3-4 gange om måneden. Min mor gør intet for at lære den yngste bedre at kende, så det er sådan det er. Vi bor i samme by som min mor. Min far er død.

Jeg ved ikke hvor ofte de 2 ældste ser deres farmor, for det gør de sammen med deres far. Deres farfar er også død.

Den yngste ser hendes farmor og farfar ca 1 gang i måneden, men de bor så også ret langt fra os.

Anmeld

11. september 2010

Margorie

Mormor og 'morfar'- Ikke tit nok ifølge min datter selv.. Hun spørge nok hver dag om vi skal besøge mormor, men det har vi (og mormor) jo desværre ikke tid til.. Jeg forsøger at sørge for de ses ihvertfald en gang om ugen et par timer men nogle gange går der desværre 2 uger imellem..
Farmor og farfar ses vi sjældent med, min mand deres søn gider ikke angere besøg og jeg synes jo jeg har nok at se til med at få set min del af familien. Det er trist, men sådan er det.. Jeg kan jo ikke tvinge ham til at gå op i familielivet.

Anmeld

11. september 2010

quar20

Min søn ser min far ( bedstefar som bor alene ) IHVERTFALD 1 gang om uge.

Hans farmor/farfar - ser han - Hmm hver 3 uge men det er som regl min mand der har ham med der.. Vi er ikke rigtig på bølgelængde og for at Tino ikke mærker en meget anspændt stemning har jeg valgt at farmand kører en tur ud til hans forældre og besøge dem med tino..! Og det kører super..

hans bedste ( min moster og min onkel som jeg altid har tilset som min mor og bonusfar ) - Ser vi RIGTIG tit..! Ihvertfald 2 gange om ugen..!

Hans mormor ser vi måske 1 gang om måneden..!!  der var dog en periode hvor han slet ikke så hende i nsæten 5 måneder..!

Anmeld

11. september 2010

Munder

Mormor og morfar ca. hver 10. dag....alt efter hvordan det passer.

Farmor og farfar hver tirsdag, hvor farmor henter i børnehaven og hygger...os så lidt ekstra (de bor 49 numre nede af vejen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.