Hvor tit ser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

CarinaSB

Noah ser hans mormor+"bedstefar" et par gange om ugen

Morfar ca 1 gang om måneden

Farfar + farmor ser han aldrig da de er gået borte begge to (dog så han hans farmor ca 4 gange sidst da han var 4 mdr gammel så det kan han nok ikk huske)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Sesse89

Farfar har hun ikk set endnu da de bor i Sverige og aldrig har tid som det lyder til.

Farmor har vi valgt fra pga hun ikk ku lide mig og lavede en masse lort og rent ud sag en gang til hendes eks at den unge vil hun intet have med at gøre når den blev skidt ud!

Hendes mormor og morfar ser hun pt en gang i måneden ca da vi bor på Sjælland li nu og venter på en lejlighed i Sønderjylland igen hurtigst mulig. Og når vi bor der igen kommer hun nok til og se dem 2-3 gange om ugen.

Anmeld

11. september 2010

Mor-til-asta-09

Asta ser sin mormor og morfar næsten hver dag. Jeg arbejder for mine forældre.

Hun ser ikke så tit sin farmor og farfar da de bor lidt længere væk, så hun kan desværre ikke rigtig kende dem når de ses..

Anmeld

11. september 2010

TbCp

Vi har faktisk lige været sammen med farmor og farfar idag og sidste weekend overnattede Liva hos mormor og bedstefar. Hun ser dem alle nogle gange om måneden og ofte er det med en eller to overnatninger

Anmeld

11. september 2010

TbCp

TbCp skriver:

Vi har faktisk lige været sammen med farmor og farfar idag og sidste weekend overnattede Liva hos mormor og bedstefar. Hun ser dem alle nogle gange om måneden og ofte er det med en eller to overnatninger

Hendes rigtige morfar har hun iøvrigt aldrig set, men bedstefar opfylder 100% den plads

Anmeld

11. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Min mor ser han vel 8-9 gange om året. Det samme med min far + stedmor. Men det er fordi de bor så langt væk

Farfar kommer forbi 1-2 gange om ugen og farmor - ja det er meget forskelligt. Men gns. hver anden weekend vil jeg tro

Anmeld

12. september 2010

DLM

mormor og bedstefar ser han en gang om ugen i hvertfald, farfar når vi lige kommer forbi. farmor er desværre død

Anmeld

12. september 2010

Frk. Himmelblå

Farmor (og farfar, hvis han ik' er på job):

Ca. 1 gang om ugen (Bor i samme by).

Mormor (Morfar er desværre død af kræft denne sommer):

Ca. hver anden måned (Bor i den anden ende af landet).

Farmor er en kæmpe hjælp - både som "legetante" og som babysitter. Vores datter elsker hende. Herligt!

Anmeld

12. september 2010

sarahb

bedste og bedstefar (mine forældre): Ca en forlænget weekend om måneden. De bor i Esbjerg og vi i kbh-Så der er langt.. Men vi prøver 1 gang om måneden.
Farmor og farfar 1 gang om ugen ca.

Anmeld

12. september 2010

Vidunderligeunger

jamen Alberte ser (eller hvad hun nu gør, med hendes 3½ måned lange liv) sin mormor ca hveranden uge, og sin morfar har hun set eem gang siden hun blev født da han arbejder i udlandet... de er dog ikke skilt.

Bedstefar og farmor (nogen gange skilt, men ikke lige pt )ser hun også hver 2. - 3. uge...

Der er ingen af hverken jesper eller mig som nyder at være på besøg hos vores forældre... såh, det bliver ikke ret meget... Alberte har en faster og onkel som hun ser 2-4 gange i ugen, også fordi de passer hende mandag og torsdag aften hvis ik jesper er hjemme, da jeg går til step  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.