Hvor tit ser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

Dansker i England

Min datter ser sin mormor og morfar ca hver 3.-4. Måned. Sin bio far-forældre ser hun af gode grunde ikke (kender ikke sin bio-far) men har set sin bonus farmor og farfar 2 gange. Så ikke så ofte, men de bor jo også allesammen i forskellige lande - og vi bor i et helt tredje.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

mor-til-vanessa

mormor og bestefar ( min mors mand ) mindst 2 gange i ugen.

morfar. lidt forskelligt men nok engang om måned nogle gange mindre andre gange mere. han bor i kbh så kommer an på hvornår turen går derover. men han kommer også tit til horsens

grandma og grandpa bor i usa, så dem har hun kun set 1 gang i år og det kan hun nok ikke huske for hun var kun 4 mdr

men min familie betyder meget og er meget sammen med dem

Anmeld

11. september 2010

dorthemus

Der er kun mormor og morfar her...Runa ser dem begge ca. en dag i ugen og sin morfar måske en dag mere. Han vil så gerne passe hende og gå tur med hende i barnevognen

Anmeld

11. september 2010

twinboys

Hejsa drengene ser deres mormor og morfar flere gange i ugen...Og det nyder vi rigtig meget.. De hjælper også med at passe dem og har altid været der for os og drengene...

Farfar ser vi aldrig, jo til fødselsdage og til jul... Men når han er der så hygger han sig rigtig meget med drengene, men faktisk synes jeg ikke at han er den farfar jeg drømmer om... Håber ikke selv at Casper en dag skulle blive som sin far, men det gør han heller ikke for han ligner sin mor meget mere...

Farmor har vi i tankerne hun er en dejlig farmor engel som sidder oppe på en dejlig blød sky og passer på os hernede... Hun døde i 1999 af kræft så drengene har aldrig set hende, men de ved at de har en farmor oppe i skyerne...

Majbritt

Anmeld

11. september 2010

Svei

Mine ser deres mormor og morfar dagligt....pt bor vi hos dem og om tre uger flytter vi lige over på den anden side af vejen...drengene har et fantastisk forhold til dem og de til dem...det tror jeg giver dem så meget og kunne ikke forestille mig de ikke så dem så tit.

Anmeld

11. september 2010

Mette Nexø

Mormor og morfar ser vi 3-4 gange om ugen. Farmor og farfar har aldrig set hende, da faren ikke vil have noget med hende at gøre

Anmeld

11. september 2010

Pia.

Mine børn ser mormor og morfar 3-4 gange om ugen... Nogen gange bare når vi støder på hinanden - andre gange når vi ses, aftalt. Moster, onkel og Oldemor er det på samme måde med (men vi bor også i den samme lille by, så hvis man handler er det sjællandt vi ikke støder på i hvert fald en af dem.. og ungerne cykler også tit der over.

Farmor og farfar bliver kun til et par gange om mdr. farmor havde dem alle tre til hygge overnatning sidste weekend, men så havde hun heller ikke set dem i over 1 mdr.

Farfar skal have dem alle tre på besøg næste weekend da både jeg og børnenes far er inviteret til samme fest...

Knus Pia.

Anmeld

11. september 2010

NatasjaL

vores børn ser der mormor/morfar næsten hver dag

farmor/farfar bor så lidt længere væk, så dem ser de ca hver 3 weekend

Anmeld

11. september 2010

line melias mor

farmor hver dag

mormor/bonus morfar 3-4 gange om ugen.

morfar bonus mormor 2 gange om ugen

oldemor gange 2, ca 2 gange om måneden

Anmeld

11. september 2010

henh01

Mormor og morfar 4-5 gange om ugen. Fast hver onsdag hvor mormor går til svømning med min datter.

Farmor ser min datter hveranden weekend hvor hun er sammen med sin far og når vi tilfældig støder ind i hende - hvilket sker rimelig ofte da hun bor i nærheden.

Bonus far-forældre hmm det er vel en 6 gange på det år jeg har været sammen med min kæreste, men det er egentlig bare fordi det tilfældigt har passet bedre med besøg i de weekender min datter har været ved sin far.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.