Jeg har fået en Beaba Babycook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
baby2010 skriver:

Nej nej neeeej Rosa, hvor er det bare en vidunderlig hjemmeside! Jeg har lagt samtlige ting i indkøbskurven. Jeg ved min mand brækker sig (han er mest til designerting, sort og stål) , men jeg kan slet ikke stå for alle de søde farverige ting 

Har du købt andre ting derfra???

Julie

Jeg har slet ikke brugt hjemmesiden, jeg fik den af svigermor nu her da jeg var i Sverige Men jeg kigger da lige på hjemmesiden, googlede bare for at finde et billede og fandt frem til siden... Men igen: Den kan varmt anbefales!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

LISBETH:-)

Man kan også købe en der kan det samme fra philips - jeg har set den i elgiganten - men den kostede over 1000 kr

Anmeld

12. september 2010

Moderator

Nej nej neeeej Rosa, hvor er det bare en vidunderlig hjemmeside! Jeg har lagt samtlige ting i indkøbskurven. Jeg ved min mand brækker sig (han er mest til designerting, sort og stål) , men jeg kan slet ikke stå for alle de søde farverige ting 

Har du købt andre ting derfra???

Julie

Aargh - undskyld, jeg så forkert i går, og troede at du spurgte til den hjemmeside hvor babycooken er på, men det er jo Nordhjem.dk du spørger til og svaret er JA!!! Jeg har købt en hel masse derinde fra, af 2 omgange til mig selv og en gang til en veninde som trængte til lidt forkælelse - det er billigt og SÅ hyggeligt med farverne, og så synes jeg at designet er superfint De leverer til tiden og jeg har aldrig været skuffet over varerne. Og hver gang har de sendt en lille ekstra ting med i pakken, helt gratis

Anmeld

12. september 2010

baby2010

Rosa skriver:

Aargh - undskyld, jeg så forkert i går, og troede at du spurgte til den hjemmeside hvor babycooken er på, men det er jo Nordhjem.dk du spørger til og svaret er JA!!! Jeg har købt en hel masse derinde fra, af 2 omgange til mig selv og en gang til en veninde som trængte til lidt forkælelse - det er billigt og SÅ hyggeligt med farverne, og så synes jeg at designet er superfint De leverer til tiden og jeg har aldrig været skuffet over varerne. Og hver gang har de sendt en lille ekstra ting med i pakken, helt gratis

Genialt! Jeg har siddet og kigget alle deres varer igennem for at overveje, hvad jeg skulle have.

Jeg har besluttet mig for karkludene - en i hver farve af de gammeldags slags. Og de fine lykønskningskort, og babymad opbevaring fra Rice plus dem til pålæg. Og så må jeg have den grønne knagerække - tænk at den kun koster 40 kroner!? Og så nogle søde servietter 

Hvad har du købt? Har også tænkt på at købe ind til min søster. Hun er så god til at besøge mig og Alfred, så det fortjener en præmie. Hun er verdens bedste moster 

Anmeld

12. september 2010

Moderator

baby2010 skriver:

Genialt! Jeg har siddet og kigget alle deres varer igennem for at overveje, hvad jeg skulle have.

Jeg har besluttet mig for karkludene - en i hver farve af de gammeldags slags. Og de fine lykønskningskort, og babymad opbevaring fra Rice plus dem til pålæg. Og så må jeg have den grønne knagerække - tænk at den kun koster 40 kroner!? Og så nogle søde servietter 

Hvad har du købt? Har også tænkt på at købe ind til min søster. Hun er så god til at besøge mig og Alfred, så det fortjener en præmie. Hun er verdens bedste moster 

Jeg købte bl.a. ugle-knagerne i oliven, det quiltede grønmønstrede tæppe, de små håndmalede bordskånere, de 4 grønne æsker i mønstret papir, servietter, en blomstret kande og krus, stentøjsskeerne m.m. 

Jamen den er helt fantastisk den side, det er bare så BILLIGT! Det var en herinde fra som oprettede en tråd og anbefalede den, og jeg må tilslutte mig fanklubben!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.