Jeg har fået en Beaba Babycook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Men dyr!!

http://uniquekids.dk/search.asp?keyword=beaba

HOL DA FERIE!!! Jeg har tydeligvis hørt forkert da de sagde prisen - den kostede 1680kr i Sverige - jeg hørte 600 Fååårk den er dyr!!!

Men nu har jeg prøvet den og den VIRKER!!! Den holder altså hvad den lover, hurtigt, nemt og smidigt at lave virkelig fint pureret mos, eller med klumper i, som man behager. Og så er den vildt nem at gøre ren, og opvaskeren klarer den også.

Eneste lille minus er at den bliver ret varm når den cooker, så det er lige før man skal bruge en grydelap til at åbne låget bagefter, men det kan man sagtens overleve synes jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

Ja, sådan en havde jeg også kigget på

Jeg blev dog for nærrig og besluttede at en stavblender vist måtte være fint hæhæ!

mht. mos.... det er kun fantasien der sætter grænser! Laura elsker melonmos - specielt i grød af rismel Hver morgen får hun havdegrød med mos af æbler eller pærer og mos af svesker. Det er et kæmpe hit og hun ÆDER om morgenen Hun er også ret glad for squashmos, men er vist i det hele taget ret madglad Hun får lov til at prøve en masse og det er MEGET sjældent hun ikke kan lide maden! Nu får hun jo så for det meste det samme til aften som os, så det gør det hele lidt lettere

Herhjemme laver jeg en stor portion mos, putter det i isterningebakker og fryser ned. Når de er frosne vender jeg mosterningerne ud i en frysepose og skriver på hvilken dato det er lavet og hvad der er i... Det kan holde sig 6 uger i fryseren og det er super når man laver grøden lige at smide et par terninger i, som så, udover at give smag, afkøler grøden til en passende "ÆD MIG" temperatur

Det er en skøn verden, denne grød/mos verden! GLÆD dig...

knus

Den med isterningebakkerne er hermed skrevet bag øret - hvor smart! Men kan man også fryse det hvis man blander MME i? F.eks. i kartoffelmosen?

Melonmos lyder SÅ lækkert!!! Det skal prøves. Squash har jeg aldrig selv været stor fan af, men det ved bettemand jo ikke noget om Taaak for inspirationen!!!

Anmeld

11. september 2010

dorthemus

Rosa skriver:

HOL DA FERIE!!! Jeg har tydeligvis hørt forkert da de sagde prisen - den kostede 1680kr i Sverige - jeg hørte 600 Fååårk den er dyr!!!

Men nu har jeg prøvet den og den VIRKER!!! Den holder altså hvad den lover, hurtigt, nemt og smidigt at lave virkelig fint pureret mos, eller med klumper i, som man behager. Og så er den vildt nem at gøre ren, og opvaskeren klarer den også.

Eneste lille minus er at den bliver ret varm når den cooker, så det er lige før man skal bruge en grydelap til at åbne låget bagefter, men det kan man sagtens overleve synes jeg...

Hmmm ja, men de findes også billigere på dba gudskelov...vil da have mig sådan en smart lille fætter

Anmeld

11. september 2010

Moderator

Rosa skriver:

Den med isterningebakkerne er hermed skrevet bag øret - hvor smart! Men kan man også fryse det hvis man blander MME i? F.eks. i kartoffelmosen?

Melonmos lyder SÅ lækkert!!! Det skal prøves. Squash har jeg aldrig selv været stor fan af, men det ved bettemand jo ikke noget om Taaak for inspirationen!!!

Nix... mme må IKKE fryses,desværre!

Men kartoffelmosen laver jeg altid frisk.. For det meste kommer jeg så en terning gulerod og en terning squash mos i sammen med en smørklat og et drys friskrevet muskat! Så er der mad

Anmeld

11. september 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Hmmm ja, men de findes også billigere på dba gudskelov...vil da have mig sådan en smart lille fætter

Den kan ihvertfald varmt (!) anbefales herfra, Jonte har guffet over dobbelt så meget kartoffelmos og gulerods/æblemos her til aften end han plejer fordi det var så fint pureret uden klumper... Jeg har ALDRIG haft held med stavblendere og heller ikke rigtigt med de store almindelige blendere, det bliver aldrig helt fint, men den her klarer jobbet så let som ingenting!

Kh Rosa - der pludselig lyder som en husmor i 50'ernes reklamer

Anmeld

11. september 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

Nix... mme må IKKE fryses,desværre!

Men kartoffelmosen laver jeg altid frisk.. For det meste kommer jeg så en terning gulerod og en terning squash mos i sammen med en smørklat og et drys friskrevet muskat! Så er der mad

Arhmen MUMS da!!! Det skal helt sikkert prøves!! Tak for tippet

Anmeld

11. september 2010

Moderator

Rosa skriver:

Arhmen MUMS da!!! Det skal helt sikkert prøves!! Tak for tippet

og simpel most avokado

Anmeld

11. september 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Den kan ihvertfald varmt (!) anbefales herfra, Jonte har guffet over dobbelt så meget kartoffelmos og gulerods/æblemos her til aften end han plejer fordi det var så fint pureret uden klumper... Jeg har ALDRIG haft held med stavblendere og heller ikke rigtigt med de store almindelige blendere, det bliver aldrig helt fint, men den her klarer jobbet så let som ingenting!

Kh Rosa - der pludselig lyder som en husmor i 50'ernes reklamer

Jeg skal bare have den maskine

Anmeld

11. september 2010

baby2010

lotchen skriver:

JEg har også noge smarte nogen på nettet fra Helsemarie, de kan klikkes sammen. Er rigtig gode til fryseren...

God fornøjelse, det er simpelthen så sjovt når de begynder at spise:9

Har du fået en god begynder-ske?

Links til køb please 

Anmeld

11. september 2010

baby2010

Rosa skriver:

Her er bøtterne: http://www.nordhjem.dk/pi/12_plasticb%C3%B8tter_fra_Rice_4497_.aspx

Og så bruger jeg denne slags stentøjsskeer http://www.nordhjem.dk/pi/Ske_Spot_green_Stent%C3%B8j_6652_1216.aspx

Nej nej neeeej Rosa, hvor er det bare en vidunderlig hjemmeside! Jeg har lagt samtlige ting i indkøbskurven. Jeg ved min mand brækker sig (han er mest til designerting, sort og stål) , men jeg kan slet ikke stå for alle de søde farverige ting 

Har du købt andre ting derfra???

Julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.