Jeg har fået en Beaba Babycook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.838 visninger
34 svar
0 synes godt om
11. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

.. af svigermor. Og nu har jeg sat over til første portion gulerodsmos.

Til dem der ikke kender den så er det en slags lille foodprocessor, bare sejere. Den kan optø frossen mad, dampe/koge det og purere/blende det. Og så er den rigtig retro-fin og fylder ikke noget i køkkenet!  Så nu skal der spilleme dampes og moses til ungen tigger om nåde!!! Hvad er jeres yndlingsopskrifter på blandet mos?

Beaba Babycook

Her er den:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Maja_4000

Hvor køber man sådan en ? Og hvad koster den ?

Anmeld

11. september 2010

Moderator

Maja_4000 skriver:

Hvor køber man sådan en ? Og hvad koster den ?

Vi købe den i Babyland i Sverige, der var kun en enkelt tilbage, men den kostede vidst ca. 700 SEK (500 danske) - men jeg er ikke sikker, babylands hjemmesider virker ikke pt.

Anmeld

11. september 2010

smokin

Rosa skriver:

.. af svigermor. Og nu har jeg sat over til første portion gulerodsmos.

Til dem der ikke kender den så er det en slags lille foodprocessor, bare sejere. Den kan optø frossen mad, dampe/koge det og purere/blende det. Og så er den rigtig retro-fin og fylder ikke noget i køkkenet!  Så nu skal der spilleme dampes og moses til ungen tigger om nåde!!! Hvad er jeres yndlingsopskrifter på blandet mos?

Her er den:

Den ser skisme smart ud!

Anmeld

11. september 2010

Maja_4000

Rosa skriver:

Vi købe den i Babyland i Sverige, der var kun en enkelt tilbage, men den kostede vidst ca. 700 SEK (500 danske) - men jeg er ikke sikker, babylands hjemmesider virker ikke pt.

Nårh , okay :p

Anmeld

11. september 2010

dorthemus

Hvor er den fed!!! Og ja, på den retro-fede måde...mig vil osse ha!!!!

Anmeld

11. september 2010

klmf

Uh, Oliver var vild med frugtmos: æblemos med vanille, æble-pæremos, paradismos (æble, anannas, nektarin eller hvad man nu har), den blandede landhandel hvor jeg bare puttede det i, vi lige havde....

Af grøntsagsmos lavede jeg små portioner af gulerod, blomkål, ærter og majs, broccoli osv. og frøs dem ned hver for sig i små bøtter. På den måde kunne jeg variere det hver dag og samtidig kun have det store arbejde 1 dag i ugen eller hver 14.dag. Det kræver et lager af Guds nåde af små bøtter, men for dælen hvor bliver man glad når man 17.45 lige kan hive tre små bøtter + en frikadelle op af fryseren og kl.18.00 sidder drengen med mad i hele hovedet 

Anmeld

11. september 2010

Moderator

lotchen skriver:

Uh, Oliver var vild med frugtmos: æblemos med vanille, æble-pæremos, paradismos (æble, anannas, nektarin eller hvad man nu har), den blandede landhandel hvor jeg bare puttede det i, vi lige havde....

Af grøntsagsmos lavede jeg små portioner af gulerod, blomkål, ærter og majs, broccoli osv. og frøs dem ned hver for sig i små bøtter. På den måde kunne jeg variere det hver dag og samtidig kun have det store arbejde 1 dag i ugen eller hver 14.dag. Det kræver et lager af Guds nåde af små bøtter, men for dælen hvor bliver man glad når man 17.45 lige kan hive tre små bøtter + en frikadelle op af fryseren og kl.18.00 sidder drengen med mad i hele hovedet 

Det er sååå smart! Jeg har faktisk investeret i 15 små bøtter fra Rice, sådan lidt tupperware-agtige med låg på i sjove farver. Tak for inspirationen med opskrifterne!

Anmeld

11. september 2010

klmf

Rosa skriver:

Det er sååå smart! Jeg har faktisk investeret i 15 små bøtter fra Rice, sådan lidt tupperware-agtige med låg på i sjove farver. Tak for inspirationen med opskrifterne!

JEg har også noge smarte nogen på nettet fra Helsemarie, de kan klikkes sammen. Er rigtig gode til fryseren...

God fornøjelse, det er simpelthen så sjovt når de begynder at spise:9

Har du fået en god begynder-ske?

Anmeld

11. september 2010

Moderator

JEg har også noge smarte nogen på nettet fra Helsemarie, de kan klikkes sammen. Er rigtig gode til fryseren...

God fornøjelse, det er simpelthen så sjovt når de begynder at spise:9

Har du fået en god begynder-ske?

Her er bøtterne: http://www.nordhjem.dk/pi/12_plasticb%C3%B8tter_fra_Rice_4497_.aspx

Og så bruger jeg denne slags stentøjsskeer http://www.nordhjem.dk/pi/Ske_Spot_green_Stent%C3%B8j_6652_1216.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.