Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Hvor er den fed!!! Og ja, på den retro-fede måde...mig vil osse ha!!!!
Hvor er den fed!!! Og ja, på den retro-fede måde...mig vil osse ha!!!!
også mig!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nøøøj den er smart!!!
Sådan en kunne jeg godt have brugt da Liva var lille....
BlyViol skriver: også mig!!!
Men dyr!!
http://uniquekids.dk/search.asp?keyword=beaba
Ja, sådan en havde jeg også kigget på
Jeg blev dog for nærrig og besluttede at en stavblender vist måtte være fint hæhæ!
mht. mos.... det er kun fantasien der sætter grænser! Laura elsker melonmos - specielt i grød af rismel Hver morgen får hun havdegrød med mos af æbler eller pærer og mos af svesker. Det er et kæmpe hit og hun ÆDER om morgenen Hun er også ret glad for squashmos, men er vist i det hele taget ret madglad Hun får lov til at prøve en masse og det er MEGET sjældent hun ikke kan lide maden! Nu får hun jo så for det meste det samme til aften som os, så det gør det hele lidt lettere
Herhjemme laver jeg en stor portion mos, putter det i isterningebakker og fryser ned. Når de er frosne vender jeg mosterningerne ud i en frysepose og skriver på hvilken dato det er lavet og hvad der er i... Det kan holde sig 6 uger i fryseren og det er super når man laver grøden lige at smide et par terninger i, som så, udover at give smag, afkøler grøden til en passende "ÆD MIG" temperatur
Det er en skøn verden, denne grød/mos verden! GLÆD dig...
knus
Caroline86 skriver: Ja, sådan en havde jeg også kigget på Jeg blev dog for nærrig og besluttede at en stavblender vist måtte være fint hæhæ! mht. mos.... det er kun fantasien der sætter grænser! Laura elsker melonmos - specielt i grød af rismel Hver morgen får hun havdegrød med mos af æbler eller pærer og mos af svesker. Det er et kæmpe hit og hun ÆDER om morgenen Hun er også ret glad for squashmos, men er vist i det hele taget ret madglad Hun får lov til at prøve en masse og det er MEGET sjældent hun ikke kan lide maden! Nu får hun jo så for det meste det samme til aften som os, så det gør det hele lidt lettere Herhjemme laver jeg en stor portion mos, putter det i isterningebakker og fryser ned. Når de er frosne vender jeg mosterningerne ud i en frysepose og skriver på hvilken dato det er lavet og hvad der er i... Det kan holde sig 6 uger i fryseren og det er super når man laver grøden lige at smide et par terninger i, som så, udover at give smag, afkøler grøden til en passende "ÆD MIG" temperatur Det er en skøn verden, denne grød/mos verden! GLÆD dig... knus
Hvor jeg bare glæder mig..suuuuk
dorthemus skriver: Hvor jeg bare glæder mig..suuuuk
jaaah!! der går da heller ikke så længe før I kan komme i gang, gør der? Nu kan jeg ikke lige heeelt huske Runas fødselsdag, men er det helt skævt når jeg siger sidst i maj?
Caroline86 skriver: jaaah!! der går da heller ikke så længe før I kan komme i gang, gør der? Nu kan jeg ikke lige heeelt huske Runas fødselsdag, men er det helt skævt når jeg siger sidst i maj?
Nemmerlig...27. maj Hvis amningen fortsætter med at være så god som den er nu så går jeg nok igang når hun er omkring 5½ måned ca. Hun smagte lidt yoghurt på en finger forleden og lavede smaskelyde..hehe
dorthemus skriver: Nemmerlig...27. maj Hvis amningen fortsætter med at være så god som den er nu så går jeg nok igang når hun er omkring 5½ måned ca. Hun smagte lidt yoghurt på en finger forleden og lavede smaskelyde..hehe
vi startede da Laura var lidt over 4 mdr selvom amningen kører perfekt... hun var bare så klar! Jeg havde ellers svoret at den hed ren amning indtil 6 mdr (hvis jeg kunne), men hun havde altså brug for udfordringen tidligere og jeg er glad for at vi startede da vi gjorde, for hold op hvor er det fedt at hun kan spise det samme som os allerede
Men så huskede jeg ikke helt forkert med fødselsdagen
Rosa skriver: .. af svigermor. Og nu har jeg sat over til første portion gulerodsmos. Til dem der ikke kender den så er det en slags lille foodprocessor, bare sejere. Den kan optø frossen mad, dampe/koge det og purere/blende det. Og så er den rigtig retro-fin og fylder ikke noget i køkkenet! Så nu skal der spilleme dampes og moses til ungen tigger om nåde!!! Hvad er jeres yndlingsopskrifter på blandet mos? Beaba Babycook Her er den:
.. af svigermor. Og nu har jeg sat over til første portion gulerodsmos.
Til dem der ikke kender den så er det en slags lille foodprocessor, bare sejere. Den kan optø frossen mad, dampe/koge det og purere/blende det. Og så er den rigtig retro-fin og fylder ikke noget i køkkenet! Så nu skal der spilleme dampes og moses til ungen tigger om nåde!!! Hvad er jeres yndlingsopskrifter på blandet mos?
Beaba Babycook
Her er den:
Århhh hvaaaad. Sådan en må jeg have når det bliver vores tur til små i hjemmet!
Caroline86 skriver: vi startede da Laura var lidt over 4 mdr selvom amningen kører perfekt... hun var bare så klar! Jeg havde ellers svoret at den hed ren amning indtil 6 mdr (hvis jeg kunne), men hun havde altså brug for udfordringen tidligere og jeg er glad for at vi startede da vi gjorde, for hold op hvor er det fedt at hun kan spise det samme som os allerede Men så huskede jeg ikke helt forkert med fødselsdagen
Nej du husker godt Jeg taler med SP om det igen på næste fredag..det er hende der synes jeg skal vente. Er lidt i tvivl for Runa tager jo rigtig godt på af amningen og hun er heller ikke synderlig interesseret i min mad...men igen der er jo også lige et par uger til hun blir 4 måneder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128