Så er der Talent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

mariamiss6

Znuzke skriver:

Og jeg vil med

Også miiiiig, tag en af mine børnefri weekender LOL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

oo

nøj jeg ku ikke snuppe hende Sahra da silva damen  hun synger da fint - bevares, jeg synes bare hun er frygtelig prætentiøs.

og ham Lauritz var også træls arrogant "nej, jeg blir ikke nervøs" jeg er 17 og jeg kan ikke få hjertebanken - nåh men søde ven, så har du ikke en skid på spil og så skulle du måske bare være blevet derhjemme

den lille pige...nej men altså....hvorfor GØR man det som forælder?

beatboxdrengen var den eneste jeg lige kunne komme op og ringe over. men nu ævlede jeg så også henover størstedelen af showet...så meget at Søren til sidst sagde, at jeg evt skulle stille op med dét som mit talent

Anmeld

11. september 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

nøj jeg ku ikke snuppe hende Sahra da silva damen  hun synger da fint - bevares, jeg synes bare hun er frygtelig prætentiøs.

og ham Lauritz var også træls arrogant "nej, jeg blir ikke nervøs" jeg er 17 og jeg kan ikke få hjertebanken - nåh men søde ven, så har du ikke en skid på spil og så skulle du måske bare være blevet derhjemme

den lille pige...nej men altså....hvorfor GØR man det som forælder?

beatboxdrengen var den eneste jeg lige kunne komme op og ringe over. men nu ævlede jeg så også henover størstedelen af showet...så meget at Søren til sidst sagde, at jeg evt skulle stille op med dét som mit talent

Hehe, vi kan stille op i hormon-ævl sammen? Provo-Søren!

Jeg var ikke helt overbevist med showet igår.. Det kedede mig lidt. Sunny Beach på TV3 bagefter var laaaangt bedre

Anmeld

11. september 2010

oo

kitty skriver:

Hehe, vi kan stille op i hormon-ævl sammen? Provo-Søren!

Jeg var ikke helt overbevist med showet igår.. Det kedede mig lidt. Sunny Beach på TV3 bagefter var laaaangt bedre

ak, jeg kan ikke se tv3. men så en røvdårlig adam sandler film blot fordi der kom jack black film bagefter...dvs klokken midnat og det lykkedes mig at holde mig vågen til den startede, men så slog Søren i bordet og sagde jeg ville blive dårlig imorgen hvis jeg ikke gik i seng NU - og han havde jo selvfølgelig ret. så jeg fik adam men ingen jack

vi har ikke set de der auditions, så det var lidt spøjst at se showet når man ikke vidste hvem folk var

Anmeld

11. september 2010

Lady Marion <3

Pia. skriver:

Så siger vi d.25 - har nemlig muligvis en aftale d. 24 - men den 25 er jeg fri til jer to skønne...

Så tjek lige lidt datoer for en julefrokost inden vi slår den op - det er nok meget godt at have lidt forskellige at vælge imellem...

Super og deal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.