Så er der Talent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Og jeg vil med

Du får da slet ikke lov til at slippe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Pia.

Znuzke skriver:

Godt, så er vi enige...

Og det skal da være UDEN mænd - vi skal jo ha det sjovt...

så er vi enige... skulle bare lige vide det - mere hvis I andre havde mænd med så ville jeg lige gå i gemmerne og se om jeg kunne støve noget frem eller ud og lede efter noget nyt frisk kød *GGG* men så spare jeg det og så kommer jeg bare MIG.... Så skal vi bare finde ud af hvor vi vil holde det og hvor mange vi bliver... uhhh det kunne godt gå hen og blive såååå sjovt...

Anmeld

10. september 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Gud jeg havde slet ikke overvejet om mændende skulle med   Måske det ligefrem vile være sjovt ??? I bestemmer ,, Jamen vi kan og skal da slå hovederne sammen ,,, Znuzke vil sikkert også gerne være med til at arrangere   Ikke Znuzke ??

Jo jo - lad bare mig få lidt flere opgaver - jeg har jo ikke stress....ha ha ha - jow sgu, selvfølgelig vil jeg da være med, bare det bliver uden mænd....

Anmeld

10. september 2010

Pia.

Muffi . skriver:

Gud jeg havde slet ikke overvejet om mændende skulle med   Måske det ligefrem vile være sjovt ??? I bestemmer ,, Jamen vi kan og skal da slå hovederne sammen ,,, Znuzke vil sikkert også gerne være med til at arrangere   Ikke Znuzke ??

kunne I to skønne tøser ikke besøge mig en dag... så kunne vi arrangere noget... kunne da være super hyggeligt...

Anmeld

10. september 2010

Lady Marion <3

Pia. skriver:

kunne I to skønne tøser ikke besøge mig en dag... så kunne vi arrangere noget... kunne da være super hyggeligt...

Jo det kunne være super hyggeligt og god ide   Hvornår inviterer du ??

Anmeld

10. september 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Jo jo - lad bare mig få lidt flere opgaver - jeg har jo ikke stress....ha ha ha - jow sgu, selvfølgelig vil jeg da være med, bare det bliver uden mænd....

Du behøver ikke tage dig af noget , du skal bare sidde og se sød ud   Du skal lidt ud ,,,

Anmeld

10. september 2010

ekzunz

Pia. skriver:

Hellere end gerne - det taler vi faktisk tit om - at vi gerne snart vil møde dig.... Du siger bare til - så kommer vi (Muffi har så ikke sååå meget at skulle have sagt her....)

Anmeld

10. september 2010

Pia.

Muffi . skriver:

Jo det kunne være super hyggeligt og god ide   Hvornår inviterer du ??

Hvornår kan I - måske skulle vi tage en fredag eller lørdag uden børn så kunne vi hygge og spise lidt mad sammen... der er sikkert andre ting vi kunne finde på at snakke om....

Anmeld

10. september 2010

Pia.

Znuzke skriver:

Hellere end gerne - det taler vi faktisk tit om - at vi gerne snart vil møde dig.... Du siger bare til - så kommer vi (Muffi har så ikke sååå meget at skulle have sagt her....)

He he - I er såååå søde.... Mit hjem er åbent... Glæder mig til at se jer...

Anmeld

10. september 2010

Lady Marion <3

Pia. skriver:

Hvornår kan I - måske skulle vi tage en fredag eller lørdag uden børn så kunne vi hygge og spise lidt mad sammen... der er sikkert andre ting vi kunne finde på at snakke om....

Lige præcis og det lyder hyggeligt ,, Jeg arbejder næste weekend og så har jeg fri de næste 2 weekender   Mener ikke jeg har planer , Hva m dig Rikke ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.