Så er der Talent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Hellere end gerne - det taler vi faktisk tit om - at vi gerne snart vil møde dig.... Du siger bare til - så kommer vi (Muffi har så ikke sååå meget at skulle have sagt her....)

Nemmerlig ,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Pia.

Muffi . skriver:

Lige præcis og det lyder hyggeligt ,, Jeg arbejder næste weekend og så har jeg fri de næste 2 weekender   Mener ikke jeg har planer , Hva m dig Rikke ???

Næste weekend har jeg også børn - så er der weekenden efter...

iii det bliver da så hyggeligt....

Anmeld

10. september 2010

Lady Marion <3

Pia. skriver:

Næste weekend har jeg også børn - så er der weekenden efter...

iii det bliver da så hyggeligt....

Dvs den 24 eller 25 ????    Jeg er frisk ,

Anmeld

10. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg så ikke det hele, men jeg stemte på 6 og 7 Syns også beatboxeren var cool. Men jeg vil max stemme på 2 hvergang

Anmeld

10. september 2010

Chamomile

Min favoritter er Flamencoværkstedet, Bibi og Snif og Sahra da Silva- så de har fået mine stemmer

Anmeld

10. september 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Dvs den 24 eller 25 ????    Jeg er frisk ,

Jamen jeg tror og så jeg er frisk den weekend - jeg har i hvertfald ingen planer... Ihhh - det ville altså være så hyggeligt!!

Skulle lige putte unger, og hjælpe Lukas, han havde brækket benet på vej op af trappen - arme barn, han brækker flere ting hver dag....

Anmeld

10. september 2010

Fru Dinesen

Kæft sahra er go ... fik helt kulle gøjs 

Anmeld

10. september 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Jamen jeg tror og så jeg er frisk den weekend - jeg har i hvertfald ingen planer... Ihhh - det ville altså være så hyggeligt!!

Skulle lige putte unger, og hjælpe Lukas, han havde brækket benet på vej op af trappen - arme barn, han brækker flere ting hver dag....

Jeg tror han har skøre knogler   Ja kunne være super hyggeligt ,, Pia den holder vi fast i ..

Anmeld

10. september 2010

Pia.

Muffi . skriver:

Jeg tror han har skøre knogler   Ja kunne være super hyggeligt ,, Pia den holder vi fast i ..

Så siger vi d.25 - har nemlig muligvis en aftale d. 24 - men den 25 er jeg fri til jer to skønne...

Så tjek lige lidt datoer for en julefrokost inden vi slår den op - det er nok meget godt at have lidt forskellige at vælge imellem...

Anmeld

11. september 2010

mariamiss6

.... bare lige noget jeg skulle prøve af havde vrøvl med tastaturet og var i denne tråd, så det gik ud over jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.