Så er der Talent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Mutti2B

MoarJ skriver:

Ej, vidste ikke du kom fra Silkeborg...

Jeg har nu heller ikke skiltet med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Lady Marion <3

Pia. skriver:

Møøøs til dig... Hvor har du gemt dig henne min skønne pige ... syntes du har været væk fra mig...

Skal vi får arrangeret en brag af en julefrokost på Sjælland - eller skal vi suse sammen til Jylland i en lille bil - smiler...

Ihh jeg er jo lige her   Har da ikke gemt mig ,,,  Ej kunne da være sjovt at arrangere julefrokost her på sjælland   Jeg er frisskkk

Anmeld

10. september 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Ihh jeg er jo lige her   Har da ikke gemt mig ,,,  Ej kunne da være sjovt at arrangere julefrokost her på sjælland   Jeg er frisskkk

Og jeg vil med

Anmeld

10. september 2010

otlitrom

Fååååårk han er god til at spille på vandlås!!!

Anmeld

10. september 2010

Mira0911

Mutti2B skriver:

Jeg har nu heller ikke skiltet med det

Nej og det vælger man også helt selv...

Anmeld

10. september 2010

Pia.

Muffi . skriver:

Det vidste jeg du ville være... Så slår vi altså lige hovederne sammen for et super fedt arrangement... skal det være med eller uden mænd - mere om jeg skal lede efter en lækker date til vores julefrokost... griner...

Anmeld

10. september 2010

Pia.

Znuzke skriver:

Og jeg vil med

Du SKAL med

Anmeld

10. september 2010

ekzunz

kitty skriver:

Fååååårk han er god til at spille på vandlås!!!

Jeg bliver helt sentimenal og husker pludselig tydeligt hvor populær David Sanborn (hed han ikke det?) var i mine unge dage...

Anmeld

10. september 2010

ekzunz

Pia. skriver:

Du SKAL med

Godt, så er vi enige...

Og det skal da være UDEN mænd - vi skal jo ha det sjovt...

Anmeld

10. september 2010

Lady Marion <3

Pia. skriver:

Det vidste jeg du ville være... Så slår vi altså lige hovederne sammen for et super fedt arrangement... skal det være med eller uden mænd - mere om jeg skal lede efter en lækker date til vores julefrokost... griner...

Gud jeg havde slet ikke overvejet om mændende skulle med   Måske det ligefrem vile være sjovt ??? I bestemmer ,, Jamen vi kan og skal da slå hovederne sammen ,,, Znuzke vil sikkert også gerne være med til at arrangere   Ikke Znuzke ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.