Hjælp...Hvilken uddannelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Steph_Laurits

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jamen så skal du da netop bruge en HG så vidt jeg har forstået? Hvis du altså vil ind i detailhandlen/kontor osv.

Ja ja selvfølgelig skal du have noget handelsskole af en art. Men det var også bare HVIS jeg ville have en butiksuddannelse, så blev det nok en detailhandels udd. med specialer

For på det 4 år får man lige 3 "titler" mere med oveni istedet for 1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

StephanieJ skriver:

Ja ja selvfølgelig skal du have noget handelsskole af en art. Men det var også bare HVIS jeg ville have en butiksuddannelse, så blev det nok en detailhandels udd. med specialer

For på det 4 år får man lige 3 "titler" mere med oveni istedet for 1

Nå ok, forstod bare det du skrev som om, at du genovervejede det.

Sorry

Ud over detail, er der jo SoSu som flere herinde har nævnt, og så er der jo alle de tekniske uddannelser

Anmeld

12. september 2010

Gustavsmor

Jeg er uddannet klinikassistent og arbejder hos en tandlæge, det er jeg super glad for. og i forhold til uddannelses længde osv. kan man faktisk opnå en ret fin løn

Anmeld

12. september 2010

Steph_Laurits

Nå ok, forstod bare det du skrev som om, at du genovervejede det.

Sorry

Ud over detail, er der jo SoSu som flere herinde har nævnt, og så er der jo alle de tekniske uddannelser

Ja Sosu har jeg også haft oppe at vende et par gange, men har bare kendt for mange der hurtigt er blevet træt af faget  Så der er jeg nok lidt "skræmt" mht. om jeg ville få det sådan også

Men gud fader bevares hvor er den uddannelses jungle dog et helved  

Anmeld

12. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

StephanieJ skriver:

Ja Sosu har jeg også haft oppe at vende et par gange, men har bare kendt for mange der hurtigt er blevet træt af faget  Så der er jeg nok lidt "skræmt" mht. om jeg ville få det sådan også

Men gud fader bevares hvor er den uddannelses jungle dog et helved  

Ja, kender det kun alt for godt... Har været på MANGE forskellige uddannelser, uden helt at finde lige det jeg ville.

Håber du finder ud af det

Anmeld

12. september 2010

Steph_Laurits

Ja, kender det kun alt for godt... Har været på MANGE forskellige uddannelser, uden helt at finde lige det jeg ville.

Håber du finder ud af det

Håber jeg godt nok også

Men tak for de gode forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.