Hjælp...Hvilken uddannelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.642 visninger
35 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Steph_Laurits

Ved det er et underligt spørgsmål men.......

Jeg er så uheldig at jeg er endt på kontanthjælp pga. arbejdsløshed, dette betyder så at når man er under 25 og på kontanthjælp så er der en uddannelsespligt.

Jeg går så lidt og funderer over hvad man skulle begynde på, for vil da utrolig gerne ind på en uddannelse så man har noget i bagagen. Har ikke tidligere kunne finde ud af hvad jeg gerne ville og derfor aldrig kommet ind på nogen uddannelse og har derfor bare arbejdet istedet. Men nu er der jo ligesom et krav og så finde ud af hvad jeg vil. Har kun 9. kl. og det sætter vel sine begrænsninger ifbm. nogle uddannelser.

Men er der evt. nogen der kan foreslå nogen som man på sigt bliver glade for og rent faktisk også får gjort brug af i fremtiden

Kærligst StephanieJ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Steph_Laurits

Ingen der har noget?

Anmeld

10. september 2010

AA10

StephanieJ skriver:

Ingen der har noget?

sosu...??

Anmeld

10. september 2010

Steph_Laurits

AA10 skriver:

sosu...??

Den har jeg også tænkt rigtig meget på

Ved ikke om man bliver træt af det i længden?

Anmeld

10. september 2010

AA10

StephanieJ skriver:

Den har jeg også tænkt rigtig meget på

Ved ikke om man bliver træt af det i længden?

det kommer an på hvem man er som person vil jeg sige...

Anmeld

10. september 2010

Steph_Laurits

AA10 skriver:

det kommer an på hvem man er som person vil jeg sige...

Det er selvfølgelig rigtigt

Men altså man kan sige at jeg bliver total øm om hjertet når jeg ser ældre samt børn, så jeg tænker måske også lidt noget SSA eller pædagog måske kunne være godt

Anmeld

10. september 2010

AA10

StephanieJ skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt

Men altså man kan sige at jeg bliver total øm om hjertet når jeg ser ældre samt børn, så jeg tænker måske også lidt noget SSA eller pædagog måske kunne være godt

det kan du jo altid gøre... jeg er igang som ssa nu og vil sige det er en udd. og denne bygger også videre hvis man en dag sku blive træt af det

Anmeld

10. september 2010

Steph_Laurits

AA10 skriver:

det kan du jo altid gøre... jeg er igang som ssa nu og vil sige det er en udd. og denne bygger også videre hvis man en dag sku blive træt af det

Ja det er nemlig det, skulle jeg have en skulle det også være en man kan bygge videre.

Hvad kan man bl.a. bygge videre til udover sygeplejerske, jordemoder osv.? Er ikke så meget inde i det kan du nok høre

Men er da glad for at du vil give gode idéer

Anmeld

10. september 2010

AA10

StephanieJ skriver:

Ja det er nemlig det, skulle jeg have en skulle det også være en man kan bygge videre.

Hvad kan man bl.a. bygge videre til udover sygeplejerske, jordemoder osv.? Er ikke så meget inde i det kan du nok høre

Men er da glad for at du vil give gode idéer

sagsbehandler, fys og ergo halløj.. kan ikke huske resten

Anmeld

10. september 2010

Steph_Laurits

AA10 skriver:

sagsbehandler, fys og ergo halløj.. kan ikke huske resten

Det er da også spændende ting, lækkert at der er såden en bred vifte - at det ikke KUN er ældre og omsorg osv.

Tror sgu jeg må lure lidt på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.