ihh, hvad skal jeg?? (uddannelse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Vidunderligeunger

Toffi skriver:

Er du perfektionistisk?

Sæt kravene ned til dig selv  Og så bare gør det så godt du kan. Og det vigtigste er måske at når du er kommet igang (for det er jeg overbevist om at du gør), så tag en dag af gangen. Jeg lover dig! Pludselig er årene gået og du er færdig.

Tal med en uddannelsesvejleder eller gennemsøg UG for hvad der kunne være interessant for dig at komme igang med

ug er den mest brugte side på min pc har kigget og kigget, søgt og søgt.. den kommer også med mange gode forslag

Ja, min tid kommer - helt sikkert... men ville gerne vide HVAD jeg skal lave, hvis du forstår

Vil gå i tænkeboks de næste par dage, med jeres svar i baghånden..

Tak for din tid!! og jer andres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Vidunderligeunger

BlyViol skriver:

ug er den mest brugte side på min pc har kigget og kigget, søgt og søgt.. den kommer også med mange gode forslag

Ja, min tid kommer - helt sikkert... men ville gerne vide HVAD jeg skal lave, hvis du forstår

Vil gå i tænkeboks de næste par dage, med jeres svar i baghånden..

Tak for din tid!! og jer andres

og ja er nok lidt perfektionistisk... men alligevel ik mere end jeg nemt giver op sætter tit høje krav til mig selv, også i hverdagen med de ting jeg her laver...

Anmeld

10. september 2010

Mira0911

Fik du læst linket jeg gav dig?

Har selv taget uddannelsen og er rigtig glad den... :)

Anmeld

10. september 2010

*Toffee*

BlyViol skriver:

og ja er nok lidt perfektionistisk... men alligevel ik mere end jeg nemt giver op sætter tit høje krav til mig selv, også i hverdagen med de ting jeg her laver...

Eller også er du måske så meget perfektionistisk at du netop giver op? Det vil aldrig kunne blive godt nok, derfor er det nemmere at give op. Jeg ved det ikke, men det er en tanke.

Fik det selv at vide en gang og havde aldrig tænkt det som det.. Gik og tænkte over den længe, og kom frem til at der måske var noget om det.

Håber du kommer frem til noget

Anmeld

10. september 2010

Vidunderligeunger

MoarJ skriver:

Fik du læst linket jeg gav dig?

Har selv taget uddannelsen og er rigtig glad den...

hov, ja.. det læste jeg godt.. tak skal du have.

Det er også lidt den vej jeg tror jeg skal. Hvilken uddannelse valgte du? For teknisk designer er jo også en erhvervsudd. Hvilket tiltaler mig, da det er minimalt med skolegang...

Anmeld

10. september 2010

Vidunderligeunger

Toffi skriver:

Eller også er du måske så meget perfektionistisk at du netop giver op? Det vil aldrig kunne blive godt nok, derfor er det nemmere at give op. Jeg ved det ikke, men det er en tanke.

Fik det selv at vide en gang og havde aldrig tænkt det som det.. Gik og tænkte over den længe, og kom frem til at der måske var noget om det.

Håber du kommer frem til noget

ja jeg har heller aldrig tænkt på mig selv som perfektionist, men det er nok rigtig nok..  

Anmeld

10. september 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

Hej Piwer

Min hjerne eksploderer snart!!! 

Jeg KAN bare ikke komme i tanker om noget, som jeg godt kunne tænke mig at uddanne mig til.

For en lille måned siden, var jeg HELT afklaret og jeg havde bestemt mig for at blive teknisk designer... men men men, det er gledet lidt ud i sandet igen er slet ik tændt på det længere... øv..

Jeg har prøvet: (ufaglært arbejde og uddannelser)

Receptionist, tjener, rengøring, livredder, militæret(værnepligt), gymnasie, handelsskole og plejehjem...

Men der er ikke nogen af de ovennævnte ting som fanger mig...

Oprettede for noget tid siden en tråd om, hvad I arbejder med eler er ved at uddanne jer til, nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvad jeg kan lave, for at finde et springbræt til det jeg skal uddanne mig til.

Jeg nægter at starte på noget halvhjertet igen, det har jeg, som I kan se, gjort for mange gange nu..

Knus Mitzie, som bare SLET ikke kan se sig selv i noget fag lige pt

Tror du ikke det hænger lidt sammen med at du er på barsel lige nu og at det fylder alt

Jeg kan heller ikke forestille mig, at jeg vil få lyst til at arbejde igen EVER  

Måske du sku prøve at lægge det lidt fra dig en stund og så kigge igen om et par måneder??

Anmeld

10. september 2010

Mira0911

BlyViol skriver:

hov, ja.. det læste jeg godt.. tak skal du have.

Det er også lidt den vej jeg tror jeg skal. Hvilken uddannelse valgte du? For teknisk designer er jo også en erhvervsudd. Hvilket tiltaler mig, da det er minimalt med skolegang...

Jeg valgte inden for Jord til Bord... Dengang ville jeg rigtig gerne være kok...

Den dag idag, er det slet ikke det jeg vil.. Du kan stort set komme ind under alt under egu uddannelsen... Det du brænder for, kan du med sikkerhed komme til under praktikken... :)

Anmeld

10. september 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Tror du ikke det hænger lidt sammen med at du er på barsel lige nu og at det fylder alt

Jeg kan heller ikke forestille mig, at jeg vil få lyst til at arbejde igen EVER  

Måske du sku prøve at lægge det lidt fra dig en stund og så kigge igen om et par måneder??

det er sjovt nok lige omvendt.. jeg kan næsten ik vente med at komme igang  det er ikke fordi jeg ikke hygger mig, og jeg ved jeg kommer til at æde de ord igen, men jeg er ik god til at gå hjemme, bliver sgu lidt småskør af det..

og når så jeg tænker, jeg skal i gang, jeg skal i gang, jeg skal i gang - så kommer tankerne automatisk over på, HVAD skal jeg igang med??

Anmeld

10. september 2010

Vidunderligeunger

MoarJ skriver:

Jeg valgte inden for Jord til Bord... Dengang ville jeg rigtig gerne være kok...

Den dag idag, er det slet ikke det jeg vil.. Du kan stort set komme ind under alt under egu uddannelsen... Det du brænder for, kan du med sikkerhed komme til under praktikken...

spændende.. jeg kigger nærmere i morgen, lige nu kalder min seng... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.