Hvor stor er jeres bolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

MariaJ

69 kvm til to voksne, et barn og en hund. Småt, men godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

mama10

Vi har 400 kvm. 2 plan. 3 soveværelser, 1 kontor, 4 bad og toilet, stue, privat pool og terasse Men bor ik i Denmark Vi er to voksne og 1 baby!

Anmeld

7. september 2010

frk Jensen

Jeg bor i et super fint rækkehus på 97 kvm..

Har bryggers, køkken, stue og værelse for neden og mit sove værelse og marcus´s soveværelse for oven samt badeværelse..

Rigtig fin med plads til os to...

Anmeld

7. september 2010

Laulund87

Vi har 120 kvm til to voksne, et barn og en hund. 

Vores have er på 900 kvm. 

Kunne altid bruge noget større, men sådan er det jo

Anmeld

7. september 2010

Isabella_mor

min kæreste og jeg og vores hund bor i en 2 værelses på 49 m2.. ca..

hvor vi i det store værelse har lavet soveværelse.. (så er der plads til lillemanden kan få en masse gulvplads til at lege på ) og så er det lille værelse blevet til stue..

det er nok lidt upraktisk fordi at vi har nogle ret så store møbler... vi er lidt dårlige til det der med at måle op osv når vi køber nyt..

men med tiden bliver det nok sådan at vi må have stue og soveværlese i det store værelse og så må knægten få sit eget værelse inde i det der er stue nu...

og det kan nok ikke gøres anderledes, da vi ejer lejligheden og næste skridt bliver et hus et sted...  det skal vi bare lige have råd til..  men det kommer nok ikke til at blive så svært i starten da vi heller ikke selv har enormt meget brug for meget plads..  men det er trælst når det roder.. men så må man være kreativ med opbevaringen...

Anmeld

7. september 2010

mortilflere

Stue huset er på 266 kvm + 60 kvm kælder vi er 2 voksene , 4 børn og 2 hunde , og kunne godt bruge et gæste værsel 

Anmeld

7. september 2010

Christina.78

Rigelig md plads..178 m2 med tilhørende have der er stor nok..vi er p.t. 2 voksne, 1 barn, en hund og en kat..2 plans hus og hele 1 salen er ikke taget i brug endnu

Anmeld

7. september 2010

twinboys

Vi bor i hus 172m2 ... Vi er farmand moar og 2 drenge på 7½år og har rigtig god plads...

Vores grund er på 1200m2 så masser af plads til at bruge vores dejlige have...

Dertil en stor garage med kælder under...

Majbritt

Anmeld

7. september 2010

aarhusmor

160 kvm. Men der er kun 2 værelser og et soveværelse og det er for lidt til mor, far og 2 børn. og indretningsmæssigt er det svært at skabe mere plads. Så nu har vi kontor i stuen, med en reol som skillevæg. Så giver det os et gæsteværelse, som der var hårdt brug for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.