Hvor stor er jeres bolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

dorthemus

Znuzke skriver:

Vi har et helt alm. dødsygt parcelhus fra 1967 med fuld kælder. Dvs. at vi har 120 m2 i stueplan og det samme i kælderen. Og selv om det giver 240 m2, så synes jeg godt vi kunne bruge mere plads, vores stue og køkken er ikke ret stort, og eftersom vi er en stor familie så kunne vi godt bruge lidt  mere plads. Men alle 5 børn har da eget værelse, Per har et træningsrum og jeg har et vaskerum så vi kan ikke rigtigt klage.

Jeg savner dog et multimedie-hygge-rum til alle ungerne hvor vi kan have computer, ps3 mm og en masse madrasser og puder - og så få fred fra de åndsvage spillemaskiner i stuen, men jeg pønser på at inddrage et hjørne af Pers træningsrum til formålet..

I må tilmelde jer - eller få andre til det - et af de der boligfornyelsesprogrammer i tv, så I kan få det rum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Lærke90

Vores lejlighed er sølle 65 kvm og er en 4 værelses. Det er ikke meget plads men pladsen er heldigvis godt udnyttet.

Vi vil gerne i noget større, men venter til at vi kan flytte om 2 år og måske få et hus. Da det vi bor i nu er en studiebolig og er derfor meget billig.

Vi er to voksne og et barn

Anmeld

7. september 2010

Diana...

Lige nu har vi 87 m2 og når vi færdige med huset har vi 125 m2 ca. Det er fint til os og vi er lige nu 2 voksne og 1. barn men når den næste kommer begynder det også at knibe med pladsen her men kun fordi vi ikke har noget soveværelse pt så vi 3 der skal sove i stuen. Men vi skulle gerne få soveværelse til næste sommer 

Anmeld

7. september 2010

NoName

jbk skriver:

Er lige lidt nysgerrig for at høre hvor stor jeres bolig er, hvor mange I bor der og om I synes I har plads nok.

Har lige lejet mit gamle hus ud til en veninde og hun brokker sig lidt over der ikke er nok plads til hende og hendes tre børn. Huset er på 120m2...jeg boede der selv med tre børn og syntes det var helt perfekt med den plads der var, men handler måske også om hvordan man indretter sig?

Hvad mener I...og hvordan bor I...for småt, perfekt eller for stort...

Vi har 210kvm med en ok have til, vi bor 2 voksne og en baby, så vi skal vist ikke klage

Anmeld

7. september 2010

ekzunz

dorthemus skriver:

I må tilmelde jer - eller få andre til det - et af de der boligfornyelsesprogrammer i tv, så I kan få det rum

Ha ha - jeg har skam tænkt tanken, jeg er helt sikker på at med de rigtige evner kan man lave noget rigtigt godt for ungerne i de rum vi har - jeg mangler bare lige et indretningsgen for selv at kunne gøre det....

Anmeld

7. september 2010

mullesmith2

vi har købt hus på 174kvm for 6mdr siden og det er helt perfekt, vi har soveværelse min kærestes søn har et værelse og der er et stort værelse til tvillingerne og så et lille værelse jeg bruger til kontor men det må blive værelse når drengene skal have hver deres engang. vi syntes det er en dejlig størrelse hus men kunne godt bruge et værelse mere hvis vi får endnu en baby om 5-6år

Anmeld

7. september 2010

Risen

114 Men drømmer om hus om et par år.. 

Anmeld

7. september 2010

Kloster

jbk skriver:

Er lige lidt nysgerrig for at høre hvor stor jeres bolig er, hvor mange I bor der og om I synes I har plads nok.

Har lige lejet mit gamle hus ud til en veninde og hun brokker sig lidt over der ikke er nok plads til hende og hendes tre børn. Huset er på 120m2...jeg boede der selv med tre børn og syntes det var helt perfekt med den plads der var, men handler måske også om hvordan man indretter sig?

Hvad mener I...og hvordan bor I...for småt, perfekt eller for stort...

Vi bor i hus på 134 m2. Og det er ALLLLLLLT for lille til os.

Vi har 3 drenge på 12½, 11 og 6½ år. Vi har desuden også 2 labber. Grunden er ca 750 m2 ialt og her er der carport, værksted, brændeskur, hundegård, hus og overdækket terrasse på.

Jeg mangler virkelig plads!! Jeg hader at alt skal oven på skabene i sovevær, under sengene, ind i alverdens skabe, i lag på lag pga der bare ikke er plads nok. Og vi samler endda ikke. Drengenes værelser er 9 m2, 9 m2 og 11 m2. Det synes jeg er for lidt.

Vi har vores hus til salg og drømmer om mere plads både indenfor og udenfor. Men nu har vi boet her i 12 år og har haft vors hus til salg over to omgange, men ialt til salg i 6 år.... Stadig ikke solgt...

VH Kloster

Anmeld

7. september 2010

misslea

Min mand og jeg bor i en stor andelslejlghed på 176 m2!! Vi venter vores første barn her om små 4 uger!!!

Vi har lagt 3 lejligheder sammen, og har 2 store badeværelser, bryggers, 4 store værelser (2 af dem er tidligere stuer nemlig), og et meget stor stue, som hænger sammen med køkkenet!! Så vi kan bestemt ikke klage, må man sige  

Anmeld

7. september 2010

Heidi85

vi bor i et et plan hus som er 130 m2 og en kæmpe have. lige pt bor vi to men en lille prinsesse er på vej til os selv mener jeg vi godt kunne bruge noget mere plads men det mener kærsten ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.