jbk skriver:
Er lige lidt nysgerrig for at høre hvor stor jeres bolig er, hvor mange I bor der og om I synes I har plads nok.
Har lige lejet mit gamle hus ud til en veninde og hun brokker sig lidt over der ikke er nok plads til hende og hendes tre børn. Huset er på 120m2...jeg boede der selv med tre børn og syntes det var helt perfekt med den plads der var, men handler måske også om hvordan man indretter sig?
Hvad mener I...og hvordan bor I...for småt, perfekt eller for stort...
Vi bor i hus på 134 m2. Og det er ALLLLLLLT for lille til os.
Vi har 3 drenge på 12½, 11 og 6½ år. Vi har desuden også 2 labber. Grunden er ca 750 m2 ialt og her er der carport, værksted, brændeskur, hundegård, hus og overdækket terrasse på.
Jeg mangler virkelig plads!! Jeg hader at alt skal oven på skabene i sovevær, under sengene, ind i alverdens skabe, i lag på lag pga der bare ikke er plads nok. Og vi samler endda ikke. Drengenes værelser er 9 m2, 9 m2 og 11 m2. Det synes jeg er for lidt.
Vi har vores hus til salg og drømmer om mere plads både indenfor og udenfor. Men nu har vi boet her i 12 år og har haft vors hus til salg over to omgange, men ialt til salg i 6 år.... Stadig ikke solgt...
VH Kloster
Anmeld