Hvor stor er jeres bolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Heidi85

vi bor i et et plan hus som er 130 m2 og en kæmpe have. lige pt bor vi to men en lille prinsesse er på vej til os selv mener jeg vi godt kunne bruge noget mere plads men det mener kærsten ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

NatasjaL

vi bor i en 4 værelses lejlighed, på 113 kvm, to børn og tø voksne

Anmeld

7. september 2010

Mathilde

Vi bor i et hus på 100 m2 i to plan. Vi er Celina, Frederik og mig. Det er helt fint lige nu, men når jeg er færdigudd. er drømmen at bygge et nyt hus i et plan, med nogle flere værelser...

Lige nu har vi kun soveværelse og værelse til Celina. Vi kunne godt bruge et kontor/gæsteværelse og jeg vil også gerne have et større badeværelse! Jeg synes nemt det kommer til at rode med computer og papirer på spisebordet osv og jeg mangler plads til at opbevare div. ting og sager..

Anmeld

7. september 2010

NatasjaL

Anmeld

7. september 2010

NatasjaL

Anmeld

7. september 2010

Mathilde

Vi bor i et hus på 100 m2 i to plan. Vi er Celina, Frederik og mig. Det er helt fint lige nu, men når jeg er færdigudd. er drømmen at bygge et nyt hus i et plan, med nogle flere værelser...

Lige nu har vi kun soveværelse og værelse til Celina. Vi kunne godt bruge et kontor/gæsteværelse og jeg vil også gerne have et større badeværelse! Jeg synes nemt det kommer til at rode med computer og papirer på spisebordet osv og jeg mangler plads til at opbevare div. ting og sager..

Anmeld

7. september 2010

Tina2

Vores hus var 141 m2 da vi købte det men nu har vi bygget til, så nu er det 173 m2, det er super fint, kunne dog godt bruge lidt større børneværelser, men de er som de er.... Det er stuen vi har bygget til og har læavet stue og køkken i ét, så ungerne må benytte sig af det store rum på 90 m2  Men det gør de bestemt også, Milashar bla sin togbane inde i stuen, der er jo masser af plads:-)

Men når ungerne bli'r større tror jeg godt vi kan ønske de værelser lidt større....

Anmeld

7. september 2010

Tina2

Vores hus var 141 m2 da vi købte det men nu har vi bygget til, så nu er det 173 m2, det er super fint, kunne dog godt bruge lidt større børneværelser, men de er som de er.... Det er stuen vi har bygget til og har læavet stue og køkken i ét, så ungerne må benytte sig af det store rum på 90 m2  Men det gør de bestemt også, Milashar bla sin togbane inde i stuen, der er jo masser af plads:-)

Men når ungerne bli'r større tror jeg godt vi kan ønske de værelser lidt større....

Anmeld

7. september 2010

karina1980

jbk skriver:

Er lige lidt nysgerrig for at høre hvor stor jeres bolig er, hvor mange I bor der og om I synes I har plads nok.

Har lige lejet mit gamle hus ud til en veninde og hun brokker sig lidt over der ikke er nok plads til hende og hendes tre børn. Huset er på 120m2...jeg boede der selv med tre børn og syntes det var helt perfekt med den plads der var, men handler måske også om hvordan man indretter sig?

Hvad mener I...og hvordan bor I...for småt, perfekt eller for stort...

vi har 120 kvm, bor 2 voksne, 3 børn(en gang imellem), 1 hund, 2 katte og et lille krybdyr på denne plads, uden problemer.

Anmeld

7. september 2010

henh01

Griner... I dør når I høre hvor småt jeg bor : 74 kvm 2 voksne, snart 2 børn og en hund! Uden have - kun med en lille altan. Men det er perfekt. Jeg behøver ikke mere plads, elsker min lejlighed og beliggenheden.

Vi har planer om at bo her i 5 år endnu så vi kan få betalt rest lån fra et dårligt boligsalg af og forhåbentlig kan købe vores eget hus engang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.