Hvor stor er jeres bolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.463 visninger
38 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Svei

Er lige lidt nysgerrig for at høre hvor stor jeres bolig er, hvor mange I bor der og om I synes I har plads nok.

Har lige lejet mit gamle hus ud til en veninde og hun brokker sig lidt over der ikke er nok plads til hende og hendes tre børn. Huset er på 120m2...jeg boede der selv med tre børn og syntes det var helt perfekt med den plads der var, men handler måske også om hvordan man indretter sig?

Hvad mener I...og hvordan bor I...for småt, perfekt eller for stort...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Ni-ko-li-ne

jbk skriver:

Er lige lidt nysgerrig for at høre hvor stor jeres bolig er, hvor mange I bor der og om I synes I har plads nok.

Har lige lejet mit gamle hus ud til en veninde og hun brokker sig lidt over der ikke er nok plads til hende og hendes tre børn...jeg boede der selv medt re børn og syntes det var helt perfekt med den plads der var, men handler måske også om hvordan man indretter sig?

vi har 83 kvm i eet plan og en lille terasse med have....  vi bor to voksne og eet barn...

og vi kunne godt ønske os mere plads, men vi har indrettet os efter det:0)

Anmeld

7. september 2010

Thildesmor

Vi bor i en treværelses lejlighed på 82 kvm, det er perfekt til os tre (mand, barn og mig)

men skal da også siges at hvis der kommer en til, så bliver det for småt

Anmeld

7. september 2010

Sees

For småt - Men det har noget at gøre med den måde huset er indrettet på.
Det er egentlig et fint rækkehus på 80 kvm, med lille have, stue/køkken og entree i underetagen, og 2 værelser og et badeværelser ovenpå.
MEN, trappen til førstesal går ned MIDT i stuen, så den tager super meget plads. Og køkkenet skiller stue og køkken ad, hvilket er meget praktisk, men det tager dælme også meget plads!

Godt vi snart flytter

Her bor forresten kun min søn og jeg!

Anmeld

7. september 2010

Millesmammi

vi bor i hus på 70 kvm, mig min kæreste og min datter, som vi er nu er det fint for os, men når jeg får et til barn engang, vil jeg ha noget større

Anmeld

7. september 2010

Brams

Lærke, hendes far og jeg bor i et 115 m2 stort hus med 800 m2 have. Tror altid man kunne tænke sig mere plads, men vi har i virkeligheden det vi skal bruge

Anmeld

7. september 2010

C-Posey

Vores hus rummer 250 kvm, men lige pt. er det kun 100 kvm, der er i brug, resten skal først sættes i stand.

Som tingene er nu er der masser af plads, vi er 2, bliver 3 til december, 2 soveværelser, 2 badeværelser, stort køkken og stor stue, så jeg klager ikke.

Hele vores grund er på 3500 kvm, så klager bestemt ikke over pladsmangel

Anmeld

7. september 2010

ekzunz

Vi har et helt alm. dødsygt parcelhus fra 1967 med fuld kælder. Dvs. at vi har 120 m2 i stueplan og det samme i kælderen. Og selv om det giver 240 m2, så synes jeg godt vi kunne bruge mere plads, vores stue og køkken er ikke ret stort, og eftersom vi er en stor familie så kunne vi godt bruge lidt  mere plads. Men alle 5 børn har da eget værelse, Per har et træningsrum og jeg har et vaskerum så vi kan ikke rigtigt klage.

Jeg savner dog et multimedie-hygge-rum til alle ungerne hvor vi kan have computer, ps3 mm og en masse madrasser og puder - og så få fred fra de åndsvage spillemaskiner i stuen, men jeg pønser på at inddrage et hjørne af Pers træningsrum til formålet..

Anmeld

7. september 2010

dorthemus

Min datter og jeg bor i en stor lejelejlighed på frederiksberg. Den er på 89 m2 og der er tre værelser...den er superlækker og lige tilpas. Og så har min datter sit eget værelse

Skøn aflukket gård med legeplads, vaskerum og mange andre faciliteter som man kan benytte sig af, fx lille fitnesrum, solarie og spabad mod mindre betaling. Og der er også et beboerrum man kan leje

Anmeld

7. september 2010

Maalene

jbk skriver:

Har lige lejet mit gamle hus ud til en veninde og hun brokker sig lidt over der ikke er nok plads til hende og hendes tre børn. Huset er på 120m2...jeg boede der selv med tre børn og syntes det var helt perfekt med den plads der var, men handler måske også om hvordan man indretter sig?

Vi har 252 kvm og vi bor to voksne - men projekt baby er lige skudt igang, så når der forhåbentlig kommer 2-3 børn, så passer det bedre med antallet af kvadratmeter

Tror vi bliver glade for pladsen senere - lige nu er det lige i overkanten, vi har 4 "tomme" værelser, men dem
skal vi nok få indretter, når renoveringen er helt færdig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.