Hjælp ang. putning om aftenen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.466 visninger
46 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Orkide86

Godmorgen piger..

Ja Natasja driller mig sådan når hun skal puttes om aftenen, ved snart ikke hva jeg skal stille op.

Hun er så træt og jeg putter hende og så sidder jeg nede ved siden af hendes seng til jeg tror hun sover. men hver eneste gang jeg så går ud vender hun sig om, sætter sig op og til sidst stiller sig op.. Hva pokker skal jeggøre. så sidder jeg der igen til jeg tror hun sover men så lige så snart jeg går gør hun det igen Skal lige sige det ikke er hver dag hun gør det men det er ofte efter hånden og nogen dage behøver jeg ikke sidde nede ved hende.Men igår døjede jeg med hende to timer og endte med jeg måtte ta hende med ind til os og så gik jeg osse i seng for at være sikker på hun ikke vågnede igen

Hva pokker skal jeg stille op?

Knus mirjam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Millesmammi

Mirjam123 skriver:

Godmorgen piger..

Ja Natasja driller mig sådan når hun skal puttes om aftenen, ved snart ikke hva jeg skal stille op.

Hun er så træt og jeg putter hende og så sidder jeg nede ved siden af hendes seng til jeg tror hun sover. men hver eneste gang jeg så går ud vender hun sig om, sætter sig op og til sidst stiller sig op.. Hva pokker skal jeggøre. så sidder jeg der igen til jeg tror hun sover men så lige så snart jeg går gør hun det igen Skal lige sige det ikke er hver dag hun gør det men det er ofte efter hånden og nogen dage behøver jeg ikke sidde nede ved hende.Men igår døjede jeg med hende to timer og endte med jeg måtte ta hende med ind til os og så gik jeg osse i seng for at være sikker på hun ikke vågnede igen

Hva pokker skal jeg stille op?

Knus mirjam

prøv put hende lidt tidligere, så hun ikke når at blive overtræt .

Anmeld

7. september 2010

Orkide86

Millesmammi skriver:

prøv put hende lidt tidligere, så hun ikke når at blive overtræt .

Hun virkede ikke så træt..

Anmeld

7. september 2010

Millesmammi

Mirjam123 skriver:

Hun virkede ikke så træt..

nu ved jeg ikke hvor gammel hun er, men hvis hun stadig får flaske, så prøv gi hende, den sidste flaske inde i sengen.

Anmeld

7. september 2010

Sees

Jeg putter min søn, uden han giver en eneste lyd fra sig.

Det jeg gjorde var at gå ind og lægge ham, give ham dyne på og sige "godnat skat, sov godt, mor elsker dig, vi ses imorgen" Og så gik jeg ud.

Han grææææd selvfølgelig i starten, så jeg ventede 2 minutter, og så gik jeg ind og gjorde præcis det samme.
Jeg gik ud, og ventede så 4 minutter, og gik derefter ind og gjorde PRÆCIS det samme igen.
Så ventede jeg 6 minutter og gjorde det IGEN!
Derefter startede jeg forfra, med de 2 minutter - Og sådan blev det indtil han sov.

Det er vigtigt at det er præcis det samme man gør - Ingen underlagt "hvor er det synd for dig" toneleje - Bare helt normalt.

Det gjorde jeg i 4 dage, og fra dengang har jeg kunne putte ham uden brok.

Anmeld

7. september 2010

Orkide86

Millesmammi skriver:

nu ved jeg ikke hvor gammel hun er, men hvis hun stadig får flaske, så prøv gi hende, den sidste flaske inde i sengen.

Hun blir 10 måneder nu her. Ja hun får stadig en nat flaske..

Anmeld

7. september 2010

quar20

Hmmm den er sku lidt svær for alle børn er jo forskellige.. Vi gjorde nødagtig det samme med at sætte os på værelset så det evt. kunne gøre Tino tryg ved at falde i søvn..

Det fandt vi hurtigt ud af at det IKKE virkede på Tino. Han faldt sku først i søvn flere timer efter også var aftenen gået..!

Nu søger vi for at der er HELT mørkt på hans værelse, Vi putter ham og siger godnat og moar/far elsker dig. Det siger vi HVERGANG..!! allerede efter 10min sover han.. Der kan jo ske han så lige vågner en gang efter 30-60minutter men så går vi ind og siger. Kan du så putte dig skat, vi ses imorgen.. nat nat moar/far elsker dig..!

Tino sover med stofble til at nusse med, og den startede vi med at have lagt imellem Rasmus og jeg så den rigtig duftede af os..!! - det sagde vores SP. kunne være en go idé- men den dag idag og han er 1½ år putter han stadig med stofble..

Syntes du skal prøve at gå ud fra hendes værelse..!! - om du så må gå derind 50 gangen på 2 timer så hold ud..! De ved udemærket godt når vores tålmodighed er brugt op og vi tager med dem ind i sengen.. =) De er sku kloge de små.. =)..!!

Håber i får en go rutine.. =)

Anmeld

7. september 2010

Orkide86

MamaMis. skriver:

Jeg putter min søn, uden han giver en eneste lyd fra sig.

Det jeg gjorde var at gå ind og lægge ham, give ham dyne på og sige "godnat skat, sov godt, mor elsker dig, vi ses imorgen" Og så gik jeg ud.

Han grææææd selvfølgelig i starten, så jeg ventede 2 minutter, og så gik jeg ind og gjorde præcis det samme.
Jeg gik ud, og ventede så 4 minutter, og gik derefter ind og gjorde PRÆCIS det samme igen.
Så ventede jeg 6 minutter og gjorde det IGEN!
Derefter startede jeg forfra, med de 2 minutter - Og sådan blev det indtil han sov.

Det er vigtigt at det er præcis det samme man gør - Ingen underlagt "hvor er det synd for dig" toneleje - Bare helt normalt.

Det gjorde jeg i 4 dage, og fra dengang har jeg kunne putte ham uden brok.

Hvor gammel var han der?
Natasja blir 10 måneder.

Anmeld

7. september 2010

Sees

Mirjam123 skriver:

Hvor gammel var han der?
Natasja blir 10 måneder.

Han er 15 måneder nu, men han var 9,5 måneder da jeg startede på den metode, og det hjalp

Anmeld

7. september 2010

Orkide86

MamaMis. skriver:

Han er 15 måneder nu, men han var 9,5 måneder da jeg startede på den metode, og det hjalp

Det må jeg prøve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.